Αγιαντώνης-Σκολιό-Σκάλα-Μύτικας-Οροπέδιο, Όλυμπος

Photo ofΑγιαντώνης-Σκολιό-Σκάλα-Μύτικας-Οροπέδιο, Όλυμπος Photo ofΑγιαντώνης-Σκολιό-Σκάλα-Μύτικας-Οροπέδιο, Όλυμπος Photo ofΑγιαντώνης-Σκολιό-Σκάλα-Μύτικας-Οροπέδιο, Όλυμπος

September 17, 2018
September 2018

near Vrysopoyles, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή περιλαμβάνει αναβάσεις στις ψηλές κορυφές του Ολύμπου. Η εκκίνηση έγινε από το καταφύγιο ανάγκης στην κορυφή του Αγιαντώνη (2815μ). Σε λιγότερο από μία ώρα εύκολης πορείας φτάνουμε στην τρίτη ψηλότερη κορυφή, στο Σκολιό στα 2904μ από την ομαλή νότια πλευρά του. Μοναδική θέα προς Μύτικα, Στεφάνι και στις κάθετες δυτικές ορθοπλαγιές τους. Βλέπουμε επίσης και τα μεγάλα Καζάνια, μεγάλη αμφιθεατρική λεκάνη, αποτέλεσμα έντονων γεωλογικών διεργασιών. Από το Σκολιό φτάνουμε εύκολα στη Σκάλα στα 2882μ. Η συνέχεια στην Κακόσκαλα απαιτεί κράνος και αυξημένη προσοχή. Υπάρχουν βράχινα περάσματα, ενώ πιθανή είναι και η πτώση πέτρας από προπορευόμενους ορειβάτες. Μετά από 40 λεπτά περίπου φτάνουμε στο Μύτικα. Από εκεί η κατάβαση έγινε από το λούκι, συνέχεια στα ζωνάρια και κατάληξη στο οροπέδιο των Μουσών.