Αγία Παρασκευή (Κοιλάδα Τεμπών) - Μονοπάτι 'Κλέφτικο' (Βράχος Θέας)

Photo ofΑγία Παρασκευή (Κοιλάδα Τεμπών) - Μονοπάτι 'Κλέφτικο' (Βράχος Θέας) Photo ofΑγία Παρασκευή (Κοιλάδα Τεμπών) - Μονοπάτι 'Κλέφτικο' (Βράχος Θέας) Photo ofΑγία Παρασκευή (Κοιλάδα Τεμπών) - Μονοπάτι 'Κλέφτικο' (Βράχος Θέας)

-155 ft
February 27, 2021
February 2021

near Ayios Konstantinos, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μία πολύ όμορφη διαδρομή που ξεκινάει από την εκκλησία της Αγίας Παρασκευής στην κοιλάδα των Τεμπών. Η πορεία μας είναι δίπλα από τον Πηνειό ποταμό αντίθετα με την ροή του νερού. Περπατάμε είτε χαμηλά στην όχθη του Πηνειού, δίπλα στο νερό, είτε λίγο ψηλότερα, πάνω στις παλιές γραμμές του τρένου. Η σήμανση από τον ΕΟΣ είναι επαρκής και κάποια στιγμή οδηγούμαστε σε έναν αδιέξοδο ασφάλτινο δρόμο όπου βρίσκεται και ένα ανοικτό τμήμα της σήραγγας της καινούριας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής. Ακολουθούμε την σήμανση, η οποία από αυτό το σημείο και μετά κρίνεται επαρκέστατη και οδηγούμαστε στο μονοπάτι "Κλέφτικο". Το μονοπάτι καταλήγει στην Ραψάνη, εμείς όμως σταματήσαμε την διαδρομή μας στον χαρακτηριστικό "Βράχο Θέας" από τον οποίο απολαύσαμε την θέα της κοιλάδας από ψηλά.
Σημείωση: Στον χάρτη φαίνεται μία μικρή λάθος πορεία που πήραμε (στο 1.5km) αφού περπατώντας πάνω στις παλιές γραμμές ακολουθήσαμε ένα κόκκινο βέλος που οδηγούσε σε ένα "μονοπάτι" με μεταλλικά κάγκελα το οποίο κατέληγε σε μία περίεργη κατασκευή, κάτι σαν αρχή σήραγγας, η οποία ήταν κλειστή με καγκελόπορτα και ελέγχονταν με κάμερες. Υποθέσαμε ότι είναι κάποιο σημείο εισόδου-εξόδου ή έξοδος διαφυγής που οδηγεί στην καινούρια σήραγγα της διπλής γραμμή του τρένου.