Αγία Κυριακή - Φάρος - Γεροπλίνα - Μύλος - Αγία Κυριακή (κυκλική)

Photo ofΑγία Κυριακή - Φάρος - Γεροπλίνα - Μύλος - Αγία Κυριακή (κυκλική) Photo ofΑγία Κυριακή - Φάρος - Γεροπλίνα - Μύλος - Αγία Κυριακή (κυκλική) Photo ofΑγία Κυριακή - Φάρος - Γεροπλίνα - Μύλος - Αγία Κυριακή (κυκλική)

3 hours
March 26, 2022
March 2022

near Agía Kyriakí, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μία εύκολη και πολύ γραφική πεζοπορία που ξεκινάει μέσα από την Αγία Κυριακή προς το Τρίκερι ακολουθώντας το παραδοσιακό καλντερίμι.
Ανηφορίζοντας το λιθόστρωτο καλντερίμι και πριν φτάσουμε στο χωριό Τρίκερι συναντήσαμε μία διασταύρωση με ασφαλτοστρωμένο δρόμο. Εκεί στρίψαμε αριστερά και στη συνέχεια συναντήσαμε την κεντρική οδό που συνδέει το Τρίκερι με την Αγία Κυριακή.
Ακολουθώντας τον κεντρικό αυτόν ασφαλτόδρομο οδηγηθήκαμε σε μία νέα διασταύρωση με χωματόδρομο τον οποίο ακολουθήσαμε και κατηφορίσαμε με τελικό προορισμό τον φάρο.
Αφού απολαύσαμε το όμορφο παραθαλάσσιο τοπίο και τον επιβλητικό φάρο με το οίκημά του, ακολουθήσαμε το μονοπάτι παράλληλα με την ακτογραμμή και με κατεύθυνση προς τον οικισμό Γεροπλίνα. Στην συνέχεια αφήνοντας πίσω μας την Γεροπλίνα μπήκαμε στο γειτονικό οικισμό που ονομάζεται Μύλος και διασχίζοντάς τον ξανασυναντήσαμε την κεντρική οδό που συνδέει το Τρίκερι με την Αγία Κυριακή. Ακολουθώντας εκ νέου τον ασφαλτόδρομο κατηφορίσαμε στο πάρκινγκ αυτοκινήτων πριν την Αγία Κυριακή και στο βάθος αυτού μπήκαμε σε έναν ομοίως κατηφορικό τσιμεντόδρομο που οδηγεί μέσα στο καρνάγιο στην είσοδο της Αγίας Κυριακής.
Βγαίνοντας από τον χώρο του καρνάγιου φτάσαμε στο λιμανάκι του οικισμού όπου και απολαύσαμε της λιχουδιές μιας ψαροταβέρνας.