AGHDASH BE SOULEGAN روستای آغداش به سولگان

Photo ofAGHDASH BE SOULEGAN روستای آغداش به سولگان Photo ofAGHDASH BE SOULEGAN روستای آغداش به سولگان Photo ofAGHDASH BE SOULEGAN روستای آغداش به سولگان

July 3, 2023
May 2023

near Eslāmābād, Isfahan (Iran)

پس از سوار کردن بچه ¬ها در سطح شهر و میادین اصلی، ساعت 4:30 صبح از میدان آزادی اصفهان به سمت بروجن به راه افتادیم. ساعت 6:30 صبح در پارک شهری در بروجن صبحانه را خوردیم. سپس از گذشتن از شهر گندمان به سمت روستای امام قیس حرکت کردیم. ، به سمت روستای اسلام آباد حرکت کردیم تا به روستای آقداش رسیدیم.
ساعت 8:15 دقیقه در کنار روستای آغداش از ماشین پیاده شده و بعد از نرمش صبح گاهی پیمایش خود را در کنار رودخانه جهت آغاز نمودیم.
در طول مسیر چندین چشمه و جویبار فرعی در سر راه وجود داشت که به راحتی می شد آب خنک نوشید
عمده مسیر حرکت پاکوپ و هموار بود. چندین بار گذر از رودخانه داشتیم که البته نیاز به طناب و حمایت وجود نداشت. یکی دوبار هم دست به سنگ تو مسیر داشتیم.. هوا خوب بود ، کل مسیر به خوبی و بدون مشکل پیمایش شد. تا ساعت 13:20 که به کنار چشمه علی رسیدیم پس از صرف نهارو استراحت ساعت 16 به طرف اصفهان حرکت کردیم.