Αγ. Νικολαος - Καταρράκτης Ανθοχωρίου

Photo ofΑγ. Νικολαος - Καταρράκτης Ανθοχωρίου Photo ofΑγ. Νικολαος - Καταρράκτης Ανθοχωρίου Photo ofΑγ. Νικολαος - Καταρράκτης Ανθοχωρίου

December 14, 2015
December 2015

near Koúra, Thessaly (Greece)

Η πορεία μας ξεκινάει πίσω από το εκκλησάκι του Αγ Νικολάου όπου τη μέρα που είχαμε πάει (Δεκέμβριος 2015) τα πάντα ήταν παγωμένα δίνοντας ένα εντυπωσιακό θέαμα. Αν δεν ήταν ο πάγος η διαδρομή είναι εύκολη αλλά στην περίπτωση μας ήθελε αρκετή προσοχή στα εκτεθειμένα περάσματα. Η μοναδική ανηφόρα μας φέρνει περίπου στο 1/3 της διαδρομής όπου ξεκινάμε και πάλι κάθοδο μέσα στο δάσος. Θα περάσουμε την πέτρινη γέφυρα οπότε φτάνουμε σε διαμορφωμένο (αλλά πια κατεστραμμένο) μονοπάτι. 700 μέτρα μετά την γέφυρα (θέλει προσοχή μην το χάσουμε, δεν υπάρχουν σημάδια) βγαίνουμε από το μονοπάτι και ξεκινάμε την απότομη κάθοδο μέσα στο δάσος που θα μας βγάλει στο ρέμα. Συνεχίζουμε την πορεία μας ακολουθώντας τα σημάδια (κορδέλες) όπου υπάρχουν. Αφού περάσουμε τα κτίσματα, βρίσκουμε ταμπέλα που οδηγεί στους καταρράκτες, μπορούμε να κάνουμε μια παράκαμψη και να πάμε, αλλιώς συνεχίζουμε από την άλλη πλευρά. Εδώ μπαίνουμε στο φαράγγι και διαμορφωμένο μονοπάτι που θα φτάσει στην άσφαλτο. Πάρα πολύ όμορφη διαδρομή που συνδυάζει διαφορετικά τοπία, μπορεί να γίνει σε πολύ λιγότερο χρόνο (η καθυστέρηση οφείλεται στον πάγο που επιβράδυνε την ομάδα )