Αγ Δημήτριος - Φαράγγι Βυρού - Εξωχώρι

Photo ofΑγ Δημήτριος - Φαράγγι Βυρού - Εξωχώρι Photo ofΑγ Δημήτριος - Φαράγγι Βυρού - Εξωχώρι Photo ofΑγ Δημήτριος - Φαράγγι Βυρού - Εξωχώρι

October 21, 2014
October 2014

near Spartiá, Peloponnese (Greece)

Ξεκινάμε απο το εκκλησάκι του Αγ Δημήτριου βρίσκουμε το μονοπάτι Ε4 και κατηφορίζουμε μέσα απο το δάσος κόβοντας τις στροφες του χωματόδρομου. Μετά από λίγο (υπάρχουν σημάδια) μπαινουμε στην αρχή του φαραγγιού, όπου στην αρχή υπάρχει μονοπάτι (σε ορισμένα σημεία έχει κλείσει απο πτώσεις δέντρων). Η σηματοδότηση δεν ειναι καλή αλλά ειναι σχετικά εμφανές που πρέπει να πάμε. Το μονοπάτι καταλήγει στην κοίτη το ποταμού οπότε η συνέχεια ειναι εναλαγή μικρών μονοπατιών πλευρικά του αλλά την περισσότερη ώρα κινούμαστε μέσα σε αυτό. Η διαδρομή ειναι πολυ όμορφη και εύκολη εκτός απο το γεγονός οτι το έδαφος ειναι κακοτράχαλο (βράχοι/πέτρες). Προς το τέλος της διαδρομής απομακρυνόμαστε απο την κοίτη του ποταμού και βγαίνουμε αριστερά και πάνω απο αυτή με κατέυθηση το Εξωχώρι. Σε περίπτωση που θέλουμε να φτάσουμε Καρδαμύλη μπορούμε να συνεχίζουμε το φαραγγί περίπου 2-3 ώρες επιπλέων.