Aetomilitsa-Kiafa-skirtsi-mnimio-limni-Aetomilitsa

August 20, 2016
August 2016

near Aetomilítsa, Epirus (Greece)

Η εκκίνηση έγινε από το χωριό Αετομηλίτσα.Πάνω από τα τελευταία σπίτια του χωριού, παίρνουμε το μονοπάτι , περνάμε δίπλα από στάνη και συνεχίζουμε ανηφορικά.Περνάμε δίπλα από φρεάτια ύδρευσης του χωριού.Νερό παίρνουμε από τρεχούμενο πηγής λιγο πριν το τελευταίο φρεάτιο στα δεξιά μας.Στο τελευταίο συνεχίζουμε ευθεία πάνω μέχρι τη πρώτη κορυφή.Στο ίδιο σημείο μπορείς να φθάσεις παίρνοντας τον δρόμο που συναντάμε σε κάποιο σημείο, αλλά είναι κυκλική διαδρομή.Προτιμήσαμε λόγω ενδιαφέροντος, θέας αυτή την πορεία.Από τη πρώτη κορυφή σε ομαλό πλέον πεδίο παίρνουμε την κατεύθυνση για την κορυφή Κιάφα με υπεροχη θέα προς κάθε κατεύθυνση.Σημείο με πολλά ίχνη πολυβολείων από τον εμφύλιο λόγω της περίοπτης θέσης.Από την κορυφή κατεβαίνουμε ευθεία κάτω μέχρι το δάσελο.Φαίνεται ότι δεν είναι προσβάσιμο, αλλά με λίγη προσοχή γίνεται.Από το διάσελο με μονοπάτι ανεβαίνουμε για τη κορυφή Σκίρτσι(Περήφανο) με επίσης υπέροχη θέα.Μετά κατευθυνόμαστε όλο από την κόψη για το μνημείο.Κατηφορίζουμε για τη λίμνη .Δίπλα από τη στάνη παίρνουμε το μονοπάτι που μας οδηγεί στο χωριό.

• Photo of katvas
    katvas Sep 12, 2016

Συγχαρητήρια για την πορεία. Θα πρόσθετα μόνο ότι γίνεται πιο ενδιαφέρουσα αν κανείς πάει από Αετομηλίτσα στις Πάνω Αρένες και στη συνέχεια ανέβει στην Κιάφα από την ανατολική πλευρά της. Πάντως, μπράβο σας.