AELIOS PETRA-κορ.ΚΙΣΣΟΣ2-κορ.ΒΑΖΟΥΡΑ-ΚΙΣΣΟΣ

Photo ofAELIOS PETRA-κορ.ΚΙΣΣΟΣ2-κορ.ΒΑΖΟΥΡΑ-ΚΙΣΣΟΣ Photo ofAELIOS PETRA-κορ.ΚΙΣΣΟΣ2-κορ.ΒΑΖΟΥΡΑ-ΚΙΣΣΟΣ Photo ofAELIOS PETRA-κορ.ΚΙΣΣΟΣ2-κορ.ΒΑΖΟΥΡΑ-ΚΙΣΣΟΣ

April 4, 2021
April 2021

near Chortiátis, Central Macedonia (Greece)

Η συγκεκριμένη διαδρομή ξεκινά από την περιοχή που βρίσκεται η AELIOS PETRA και συγκεκριμένα από το μονοπάτι Φρίξος που εντόπισε και επανέφερε σε χρήση ο Σωτήρης που του αξίζουν πολλά μπράβο. Το μονοπάτι Φρίξος διακόπτεται προσωρινά από το μονοπάτι Πλακοτάρης στο οποίο στρίβουμε προς τα δεξιά και μετά από λίγο στα αριστερά βρίσκουμε το δεύτερο τμήμα του πρώτου μονοπατιού που μας οδηγεί στον παρολίγον οικισμό του Κισσού. Εκεί κινούμαστε περιφερειακά του οικισμού αρχικά σε μονοπάτι και μετά στους ασφαλτόδρομους μέχρι να συναντήσουμε μεγάλο ανηφορικό μονοπάτι που μας οδηγεί στο μονοπάτι για την κορυφή Κισσός 2. Φτάνουμε στην κορυφή μέσω παράκαμψης από μικρό μονοπάτι που ξεκινά μετά από μεγάλη δεξιά στροφή του κεντρικού μονοπατιού. Εκεί κατηφορίζουμε στο μονοπάτι που κινείται στην ανατολική πλευρά του υψώματος για να φτάσουμε μετά το διάσελο τελικά στον χωματόδρομο που κινείται περιμετρικά της κορυφής ΚΙΣΣΟΣ 1. Στρίβουμε δεξιά στον χωματόδρομο και φτάνουμε στο διάσελο μεταξύ των κορυφών ΚΙΣΣΟΣ 1 και ΒΑΖΟΥΡΑ. Στρίβουμε δεξιά στο μονοπάτι που μας οδηγεί στην κορυφή Βαζούρα. Επιστρέφουμε από την κορυφή στον χωματόδρομο και στρίβουμε αριστερά σε αυτόν ακολουθώντας τον πάλι αλλά με αντίθετη φορά με κατεύθυνση προς την κορυφή Κολοσούρτης. Κάνουμε μία μικρή παράκαμψη για να επισκεφθούμε στα δεξιά την βάση του αναρρηχιτικού πεδίου του Χορτιάτη και μετά ξανά στον χωματόδρομο μέχρι να συναντήσουμε την διασταύρωση με το μονοπάτι για την κορυφή Κισσός 2 το οποίο και ακολουθούμε (πρόκειται για το μονοπάτι που ακολουθήσαμε κατά την ανάβαση). Σε λίγο φτάνουμε ξανά στην κορυφή Κισσός 2 για να κατηφορίσουμε προς τον παρολίγον οικισμό του Κισσού από την δυτική πλευρά του υψώματος σε μονοπάτι που καταλήγει σε διασταύρωση κάθετα με το μονοπάτι που κινείται περιμετρικά της ανατολικής πλευράς του οικισμού. Εμείς στρίβουμε προς τα δεξιά και τελικά φτάνουμε στον χαλικόδρομο που συνδέει τον Κισσό με τον ασφαλτόδρομο για το ραντάρ. Στρίβουμε αριστερά στον χαλικόδρομο και σε λίγο βρίσκουμε την διαδρομή της ανάβασης δηλαδή το μονοπάτι που κινείται περιμετρικά της βόρειας πλευράς του παρολίγον οικισμού. Το ακολουθούμε τώρα με αντίθετη φορά από αυτήν της ανάβασης και σε λίγο βρισκόμαστε στο μονοπάτι Φρίξος που το ακολουθούμε μέχρι να φτάσουμε στην αρχή του, δηλαδή στο σημείο που ξεκίνησε η διαδρομή που σας παρουσιάζουμε που είναι και το σημείο που θα τερματίσει.