Αη Γιάννης- Μούρεσι- καταρράκτες- Κισσός - Αη Δημήτρης - Αη Γιάννης

Photo ofΑη Γιάννης- Μούρεσι- καταρράκτες- Κισσός - Αη Δημήτρης - Αη Γιάννης Photo ofΑη Γιάννης- Μούρεσι- καταρράκτες- Κισσός - Αη Δημήτρης - Αη Γιάννης Photo ofΑη Γιάννης- Μούρεσι- καταρράκτες- Κισσός - Αη Δημήτρης - Αη Γιάννης

August 21, 2023
August 2023

near Agios Ioannis, Thessaly (Greece)

Πολύ ωραίο το κομμάτι από τον Αη Γιάννη έως την πλατεία στο Μούρεσι. Δύσκολο αρκετά, επειδή είναι ένα συνεχόμενο ανηφορικό (με μεγάλη κλίση) καλντερίμι.
Μικρή διαδρομή από χωματόδρομο ή από την άσφαλτο του δρόμου Τσαγκαραδας προς Κισσό,χωρίς κάποιο ενδιαφέρον, μέχρι να μπούμε και πάλι στο .μονοπάτι προς Κισσό.
Αυτό είναι πολύ όμορφο μέσα σε πυκνή βλάστηση (σε αρκετά σημεία έχει κλείσει σχεδόν από τη βλάστηση).
Όταν συναντήσουμε και περάσουμε μικρό ρέμα το μονοπάτι οδηγεί δεξιά για Κισσό. Επέλεξα να ακολουθήσω χωματόδρομο αριστερά ώστε να κατευθυνθώ προς την άσφαλτο και μετά στους καταρράκτες.
Λόγω Αυγούστου ομως δεν υπήρχε ιδιαίτερη ροή νερού και φυσικά όχι καταρράκτες. Απογοήτευση.
Στη συνέχεια ακολουθούμε την άσφαλτο μέχρι να συναντήσουμε αριστερά μας το μονοπάτι για τον Κισσό.
Ανηφορικό αρκετά, άρα δύσκολο, καταλήγει στην πλατεία του Κισσού.
Στη συνέχεια άσφαλτος μέχρι να συναντήσουμε δεξιά μας και πάλι το μονοπάτι που μέσα από Άγιο Δημήτρη μας οδηγεί στον Αη Γιάννη.