Adrasan - Sazak koyu

October 30, 2020
October 2020

•   4.5 2 Reviews

near Olympos, Antalya (Türkiye)

Rota yürüyerek çizildi.Çok güzel bir parkur. Ya Sazak'a Çıralı veya Adrasandan tekne ile gidip kamp atıp tek yön yürüyeceksiniz. Ya da Adrasan yürüyüp aynı yoldan geri döneceksiniz..
Sazak'ta su yok. Tulumba var lakin bozuk..Bu arada iki arkadaş Sazaktan yüzerek Ceneviz Koyuna geçtik cenevizin güzelliğini yaşayıp Adem abinin çayını içtikten sonra tekrar yüzerek sazak a geri geldik(şnorkel ve paletli)

• Photo of benzersiz35
    benzersiz35 Feb 10, 2021

adrasandan sazak koyu doğası çok güzel,çam ormanı içinde eşssiz plajıyla karşıya venedik ceneviz koyuna gitmeden dönmeyin suyu bol,her mevsim şahane bir ortamı var

• Photo of Bir Demet Yolculuk
    Bir Demet Yolculuk Feb 24, 2021

Çok güzel manzaralı bir rota, Sazak Koyunsan cennet koyuna ve oradan Ceneviz koyuna geçmek harikaydı

• özgür akşakar Aug 28, 2023

Merhaba, dağ bisikleti ile bu rotayı takip edebilir miyim, Patikalarda kayalar nasıl, teşekkürler...