Ada Ciganlija i Kosutnjak (od svega po malo)

Photo ofAda Ciganlija i Kosutnjak (od svega po malo) Photo ofAda Ciganlija i Kosutnjak (od svega po malo) Photo ofAda Ciganlija i Kosutnjak (od svega po malo)

December 25, 2017
December 2017

near Novi Beograd, Central Serbia (Serbia)

23.12.2017.
Košutnjak, planinska traka u organizaciji PSK Balkan, Beograd

Obećao sam da ću doći ponovo, kao i prošle godine kada sam sasvim slučajno naišao, i biti na KT 1 kod Hajdučke česme sa Vesnom i Miloradom. Obećanje sam ispunio.

Vozom u 5.06 krenuo sam iz Subotice, stigao po redu vožnje na Novi Beograd u 8.40 i krenuo polako peške preko Mosta na Adi ka Adi Ciganliji. Znao sam da nemam dovoljno vremena da obiđem ceo krug oko jezera, išao sam koliko sam vremenski mogao da se uklopim, okrenuo pa vratio nazad.

Uzbrdo ulicama Banovog brda stigoh do parka Košutnjak. Već je ugrejalo, toliko da sam bio sasvim mokar, svatih da sam sa previše obukao i da moram malo da se raskomotim. Kada sam naišao na crveno bele trake odlučio sam da do Hajdučke česme krenem drugim putem, onim u kontra smeru od onoga koji sam kući zacrtao. Bojazni od gubljenja nije bilo jer su trake toliko gusto bile okačene da se zaista nije moglo zalutati.

Lepa staza vodila me blago nizbrdo do potoka gde je bilo dosta blatnjavo, zatim malo uzbrdo i stigoh na odredište gde su Vesna i Milorad već postavljali oznaku kontrolne tačke i pripremali se za prihvat trkača.

Trka je protekla bez problema, preko 150 učesnika je uživalo u lepom danu, više jesenjem nego zimskom. Nakon trke krenuli smo nazad, usput smo poskidali sve trake sa grana i došli na ciljno mesto taman kada je bila dodela medalja za pobednike. Ispunih još jedno obećanje, ovaj put sam se pozdravio i sa Milankom, predsednicom Balkana, čini mi se najaktivnijeg i najorganizovanijeg planinarskog kluba u Srbiji.

Nakon kraćeg druženja u obližnjem kafiću krenuo sam ka železničkoj stanici Novi Beograd na voz prešavši još 6 km peške i tako zaokružio dan sa oko pređenih 20 km. Na treku je snimljen samo deo u odlasku.