آبشار تنگ مجن به تنگ سیاهABSHAR TANG MOJEN

Photo ofآبشار تنگ مجن به تنگ سیاهABSHAR TANG MOJEN Photo ofآبشار تنگ مجن به تنگ سیاهABSHAR TANG MOJEN Photo ofآبشار تنگ مجن به تنگ سیاهABSHAR TANG MOJEN

February 11, 2015
September 2012

near Mehmān Dūyeh, Semnān (Iran)

یک فوق برنامه و بصورت موازی با برنامه صعود به هفت کنان توسط گروه کوهنوردی چکاد اصفهان برگزار شد که از گروه پیام مخابرات استان نیز دو نفر شرکت داشتیم (سعید محمدی –ایرج صفر پور)

روز شنبه مورخ 12/03/90با سواری پژو خطی به اتفاق سه نفر از دوستان از گروه پیام زرد کوه به اصفهان رفته و ساعت 30/16به گروه چکاد اصفهان ملحق شدیم از انجا با یک دستگاه اتوبوس با حدود 19 سرنشین بسوی دامغان وشاهرود راهی شده و پس از رسیدن به شاهرود دو نفر از گروه افاق گرگان بعنوان راهنمای گروه به ما ملحق شده و از طریق جاده روستای طرزه و جاده اختصاصی معدن زغال سنگ به پشت دره تنگ تاریک مجن رفته وساعت 8صبح روز جمعه برنامه صعود به خط الرس کوه و پیمایش دره تنگ تاریک مجن شروع شد روز اول(جمعه) را با طی مسیر زیادی ازدره وفرود از دو آبشار طی شد . ساعت 8شب در محیطی باز شب مانی انجام شد. روز شنبه 14/03/90ادامه مسیر و فرود از حدود 4آبشار و نهایتا فرودازآخرین ابشار به محیطی باز که بعنوان تفریحگاه مردم از ان استفاده میکنند رسیده ،پس از صرف ناهار سوار بر اتو بوس به سمت استان مازندران و روستای چورت حرکت کردیم هوا تاریک شده بود که به روستای چورت رسیدیم .انجا از اتوبوس پیاده شده و سوار بر نیسان به سمت دریاچه میان شه حرکت کرده و شب را کنار دریاچه شب مانی انجام داده و صبح روز بعد با گرفتن عکس از دریاچه و صرف صبحانه با دو دستگاه نیسان به سمت روستای چورت برگشت نموده و سوار بر اتوبوس به سمت چشمه اب معدنی باداب سورت راه افتادیم . ساعت15 به چشمه باداب سورت رسیده و پس از مشاهده و گرفتن عکس به اتوبوس برگشته و با سوار شدن به اتوبوس به سمت اصفهان حرکت کردیم، دوشنبه مورخ16/03/90ساعت 5صبح به اصفهان رسیده و پس از خداحافظی به طرف شهرکرد حرکت نمودیم.