آبشار اسکلیم (Eskalim Waterfall)

July 19, 2022
July 2022

near Gālesh Kolā, Māzandarān (Iran)

زمان اجرای برنامه: شنبه 25 تیرماه 1401
مدت زمان پیمایش از محل پارکینگ: تقریبا 2 ساعت و 30 دقیقه
مبلغ پارکینگ برای هر شب 30 تومان

چون اطلاع داشتیم که آبشار در روزهای تعطیل به شدت شلوغ است تصمیم گرفتیم که برنامه در روز غیرتعطیل و به صورت شبخواب اجرا شود برای همین طی مسیر رو به صورت آهسته و طولانی انجام دادیم و همچنین طوری برنامه ریزی کردیم که ساعت 17 در محل آبشار باشیم.
با رسیدن ما دیگه آخرین نفراتی که در محل حضور داشتن تصمیم به بازگشت گرفته بودن و دیگر کسی جز ما در محل حضور نداشت.
در هنگام بازگشت تعداد افرادی که در یک روز غیرتعطیل و در طی برنامه یک روزه قصد عزیمت به آبشار رو داشتن از روی کنجکاوی شمردم
هفتاد و نه نفر در یک روز غیر تعطیل
از روی همین موضوع توصیه میکنم برنامه رو به صورت شبخواب اجرا کنید البته که کوله کشی خواهید داشت

Date: Saturday, July 17th, 2022
Navigation time: about 2 hours and 30 minutes
Parking fee: 1$ or 30000 Tomans

We decided to run this trip on a non-holiday day with night camping Because we knew that the waterfall is extremely crowded on holidays and during the day so we planned to be at the waterfall at 5:00 p.m.
When we arrived, the last people who were present at the place decided to return and no one else was there except us.
In the next day when we return, I counted the number of people who planned to go to the waterfall on a non-holiday day during the one-day program out of curiosity.
Seventy-nine people So it is better to run this program at night, of course, you will have to carry a big backpack