آبشار شادان کردکوی (مسیر برگشت از آبشار تا کردکوی)

Photo ofآبشار شادان کردکوی (مسیر برگشت از آبشار تا کردکوی) Photo ofآبشار شادان کردکوی (مسیر برگشت از آبشار تا کردکوی) Photo ofآبشار شادان کردکوی (مسیر برگشت از آبشار تا کردکوی)

September 15, 2019
September 2019

near Derāz-e Now, Golestan (Iran)

دوستان توجه داشته باشید :
1 : این نقشه مسیر برگشت بوده و از آبشار شادان تا شهر کردکوی زده شده است.
2 : تا یه جایی رو در مسیر خاکی با ماشین میشه اومد و وقتی که به رودخانه می رسید ، جاده رو سیل تخریب کرده و امکان ادامه راه با ماشین وجود نداره
3 : بهترین راه اینه که ماشین رو جایی که مشخص کردم پارک کرده و پیاده ادامه بدید
4 : مسیر پیاده روی در شروع مسیر سربالایی و در انتهای مسیر جایی که وارید آبشار میشید شیب بسیار تندی داره که اگر بارون بباره و زمین گل و خیس باشه بسیار به مشکل میخورید.
5 : این مسیر تا حدی سخت هست و پیشنهاد میکنم حتما از عصای کوهنوردی و پوتین استفاده کنید.

• Photo of Jalalhossini
    Jalalhossini Jul 3, 2021

سلام خیلی ممنونم از اطلاعاتتون. میتونم بپرسم متوسط چند ساعت پیاده روی از ابتدای سه راه داره؟