آبشار لندی

May 23, 2020
May 2020

near Shalīl-e Pā’īn, Chaharmahal and Bakhtiari (Iran)

روستای لندی چندین آبشار داره که بزرگترین اش همین هست که مسیر را گذاشتم اگر از راه دره وارد بشید که مسیر ماست اگر بجای پیچیدن به چپ به راست بپیچید به دوتا آبشار کوچک می‌رسید مسیر اصلی بعد از اینکه وارد دره شدید باید از رودخانه رد بشید و بعدبه چپ بپیچید و نیمه های بیشتر راه را که طی کردید باید مجددا از رودخانه رد بشید و در مسیر رودخانه برید تا به فنس ها برسید بعد از فنس دورا میشه میتونید به راست برید و به سر چشمه آبشار برسید و از بالی آبشار راه کمی سخت به پایین داره یا میتونید به راست نرید و مستقیم ادامه بدید و بعد به راست بپیچید پاکوب هست و راه مشخصه از هردو راه باید با شیب ملایم جلو برید تا به سکو یا یک فضای تخت که جای نشستن و استراحت هست به اندازه پهن کردن دوتا پتو و از اونجا از مسیر آبی که جریان داره به پایین برید و به راست بپیچید بعد به دو راهی می‌رسید باید باز به راست می پیچید که به سمت بالا می‌ره اما بعد دوباره به سمت پایین شیب میگیره و بقیه راه دیگه معلوم هست

Photo ofاینجا بعد از فنس هاست که به راست پیچیدم Photo ofاینجا بعد از فنس هاست که به راست پیچیدم Photo ofاینجا بعد از فنس هاست که به راست پیچیدم