آبشار کرکری(گورگور)-Karkari waterfall(gorogor)

Photo ofآبشار کرکری(گورگور)-Karkari waterfall(gorogor) Photo ofآبشار کرکری(گورگور)-Karkari waterfall(gorogor) Photo ofآبشار کرکری(گورگور)-Karkari waterfall(gorogor)

June 16, 2023
June 2023

near Shahrak-e Emām, Ardabīl (Iran)

این آبشار زیبا در منطقه مشگین شهر روستا آقبلاغ واقع می باشد.آبشار بسیار زیبا و پر آب به همراه زیبایی های خاص منطقه آقبلاغ.
مسیر رفت به این آبشار شهرستان مشگین شهر روستای آقبلاغ و پرورش ماهی ولیزاده می باشد.در فصول بهار و تابستان وقتی که جاده خاکی شرایط خوبی داشته باشه تا پرورش ماهی با ماشین میشه رفت ولی مسیر خاکی هستش.شروع مسیر پیاده روی از پرورش ماهی می باشد.
ترک با جزئیات ثبت شده است ولی پیشنهاد میگردد قبل از استفاده بررسی و چک گردد.

2rah dodo

از این دو راهی به سمت آبدرمانی دودو میریم که مسیر مشترکمان هست.

2rahi

این دو راهی هم به جایی نمیپیچیم و مستقیم میریم.

2RAHI AGHBOLAGH

2rahi kohe poke

در سمت چپ جاده یک کوه سفید پوکه دیده میشه که یک دوراهی داره و ما اونو مستقیم میریم و جایی نمیپیچیم

این نقطه آبشار کرکری یا گورگور می باشد. یکی از آبشارهای پر آب که به لطف خدا در هوایی مه آلود پیمایش شد. زمان لازم جهت پیمایش از نقطه شروع پیاده روی تا خود آبشار چیزی حدود 45 دقیقه است.حتما دقت نمایید مسیر آفتاب گیر است و شدت گرما آب نوشیدنی زیادی لازم دارد.

cheshmeh

چشمه آب آشامیدنی

do rahi

دو راهی به سمت راست را نمیرویم و مسیر سمت چپ مستقیم را ادامه میدهیم.

از این نقطه از سمت راست کافه به سمت رودخانه رفته و در جهت خلاف مسیر رودخانه از پاکوب مشخص حرکت میکنیم.

khaki aghbolagh be samte abshar

از خاکی سمت راست جاده آسفالته به سمت بالا راه را ادامه میدیم این مسیر خاکی نسبتا خوب که چند جاش زیاد خوب نیست برای ماشین سواری چیزی حدود 45 دقیقه در یک هوای ایده آل زمان لازم داره تا پرورش ماهی ولیزاده

park

جهت صرف صبحانه و استراحت

rodkhane

مسیر حرکت را با عبور از رودخانه تغییر میدهیم. از روی آب گذر میکنیم.

rodkhaneh

مسیر حرکت را با عبور از رودخانه تغییر می دهیم.

VASATE 2 SANG

مسیر حرکت از وسط دو سنگ می باشد.

این نقطه ورودی پرورش ماهی ولیزاده هستش که یعد از طی 45 دقیقه مسیر خاکی با ماشین سواری بهش رسیدیم و ابتدای مسیر پیاده روی هستش.طبق ترک به سمت کافه داخل پرورش ماهی رفته و از سمت راست کافه در جهت خلاف رودخانه به سمت آبشار روانه میشیم.