آبشار گنجو-سیاه مرزکوه

40 minutes
August 17, 2023
August 2023

near Sīāh Marz Kūh, Golestan (Iran)

بازدید از آبشار گنجو، بعد از صعود و بازگشت از قله کلاری
1402/05/26 sat
این آبشار بسیار زیبا، در روستای سیاه مرزکوه آخرین روستای دهنه محمد آباد کتول و در ارتفاع تقریبا دوهزار متری واقع شده است.
در حدود نیم ساعت بدون توقف، از روستا به آبشار خواهید رسید،
بعد از رسیدن به رودخانه که در نقشه مشخص شده و پیمایش تقریبا ده دقیقه در طول رودخانه در یک مسیر بدون‌ مانع و شیب کم، این آبشار بی نظیر از دل صخره های بلند نمایان خواهد شد.
این آبشار میتونه ریکابریه خوبی بعد از صعود باشه و خستگی از تن در کنه، همانطور که در بالا گفتم‌ بعد از صعود به قله کلاری، در راه بازگشت وقتی به رودخانه قبل روستا رسیدیم در کمتر از ده دقیقه پیمایش در طول رودخانه به آبشار رسیدیم و دستو پایی به آب زدیم، فضا کاملا در این ماه تابستان(مرداد) فوق العاده خنک بود و حالمونو جا آورد.

آبشار گنجو

آبشار بسیار زیبای گنجو با دسترسی آسان، تقریبا ۲کیلومتر پیمایش از روستا

Panorama

بعد از صخره ها آبشار نمایان میشود.

River

نهر کوچکی که از بالادست به رودخانه متصل میشود.

همچنان پیمایش در طول رودخانه

رودخانه و حرکت درجوار آن تا آبشار

از روستا که استارت بزنید، اینجا میرسید به رودخانه، که در زمان تقریبی ده دقیقه سمت راست در طول رودخانه به آبشار خواهید رسید.