Photo ofAbant, Sinekli Yaylası - Düzce, Koca Yayla - Şehirli Yaylası - Uğur Vadisi, Derdin Köyü Photo ofAbant, Sinekli Yaylası - Düzce, Koca Yayla - Şehirli Yaylası - Uğur Vadisi, Derdin Köyü Photo ofAbant, Sinekli Yaylası - Düzce, Koca Yayla - Şehirli Yaylası - Uğur Vadisi, Derdin Köyü

October 16, 2016
October 2016

near Samat, Bolu (Türkiye)

Bolu Abant gölü girişine bir iki kilometre alabalık tesisinin sağından ormana uzanan yolda Sinekli yaylasına kadar yükselerek yürüyoruz.. Tabi, orman Göknar ve Kayın ağaçları ile yeşil ve sarının dansına ev sahipliği yapıyor. Sinekli yaylası eski yayla evleri, dev, uzun boylu Göknar ağaçları ve arada gülümseyen sapsarı kayınlar ile harika görüntüler ile karşılıyor bizi. Sinekli yaylanın içinden geçip yine orman yolunu kullanarak batı yönünde renkli ormanın derinlerine doğru tempolu bir şekilde daha hafif tonda yükselmeye devam ediyoruz. Rotamızda artık Samanlık dağlarının en üst koduna neredeyse yorulmadan geldiğimizde kısa bir mola vermeyi planlıyoruz. Fakat gruptan kopan ve yanlış yöne giden iki arkadaşı beklerken bir buçuk saat mola vermek zorunda kalıyoruz yemeği de araya ekliyoruz. Mola sonrası yürüyüşümüz Kocayaylaya yönünde orman yolları halen Göknar ve Kayınların kontrolünde devam ediyoruz.. Şehirli Yaylasının enfes manzarasını seyrederek geçiyoruz. Yayladan sonra rengarenk bir dünyaya açılan Uğur vadisinden geçen uzun bir iniş başlıyor. Yürüyüşü Düzce'nin Derdin köyünde bitiriyoruz.

• Photo of suaatarslan
    suaatarslan Sep 18, 2022

I have followed this trail  verified  View more

Harika bir parkur ancak biz farkli nedenlerden bazi bolumlerini degisik yurumek zorunda kaldik ayaklariniza emeginize saglik.