A Nagy-Milic megmászása ritkán járt úton

Photo ofA Nagy-Milic megmászása ritkán járt úton Photo ofA Nagy-Milic megmászása ritkán járt úton Photo ofA Nagy-Milic megmászása ritkán járt úton

October 15, 2017
October 2017

near Lászlótanya, Borsod-Abaúj-Zemplén megye (Magyarország)

Bodó-rét volt a kiinduló pontunk a Nagy-milic megmászáshoz. A kék táblája alapján el is indultunk a Károlyi kastély irányába a kék+ jelzésen,menet közben eltűntek a kék jelzések vagyis zöld négyzetre váltottak. megszoktuk már ezt máshol is, de amikor már többet mentünk a táblán jelzett 1 km nél kezdtünk kicsit kételkedni jó fele megyünk e. Nem baj mindjárt elérjük az északi zöld sávot. itt egy jelzés káosz fogadott(2.3. kép) Kék+ minden irányba, zöld sáv le és fel ,narancssárga kunkor nyilak(ezt inkább a vadászok használják lőirány jelzésre,nem is foglalkoztunk vele.) Itt lemondtunk a kastély látogatásról, irány a zöld jelzésen a Milic. A határkövek mellett csodás vadonon keresztül csak egy kis csapás vezetett felfele.Ilyenek a zöldek. A durva hegymenet után elértük az Eszkárosi- kilátó pontot, erről a szikláról csodás látvány nyílik az egész hegységre.A nagy-Milicen kicsit pihentünk és tovább indultunk a Károlyi-kilátóhoz. A látvány ami elénk tárult ide is ragasztott jó időre. elcsúsztunk az időnkel ,így a Füzéri várhelyett vissza fordultunk a Bodó-rétre, lefele a kéken.
Rájöttem hogy ez séta út felfele is ahhoz képest amerre mi jöttünk fel.A Füzéri várba már kocsival mentünk tovább