Photo of95 Monistrol, St Benet, Sta Cecília, Coll Port, Montgrós, St Jeroni, Monestir, Monistrol Photo of95 Monistrol, St Benet, Sta Cecília, Coll Port, Montgrós, St Jeroni, Monestir, Monistrol Photo of95 Monistrol, St Benet, Sta Cecília, Coll Port, Montgrós, St Jeroni, Monestir, Monistrol

February 12, 2024
February 2024

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

Sortida des de la plaça de Monistrol tot seguint el Pr (blanc i groc) que mena cap a Sant Benet.
A l'arribar a Sant Benet, si teniu 5 minuts i no hi ha ofici religiós, es pot entrar a l'església per disfrutar de les vistes sobre Montserrat.
Seguim per un petit tram de carretera per agafar a la dreta les mateixes marques del Pr que ens portaran a Santa Cecília.
A l'arribar a la carretera que ve de Can Maçana cal girar a la dreta per arribar fins a Santa Cecília.
Una vegada a Santa Cecília es aconsellable seguit un tram de carretera fins que a mà esquerra trobem una escala que ens porta el GR (blanc i vermell), que arriba a can Maçana.
Al llarg del Gr podem desviar-nos per 3 o 4 canals. La primera que trobem és la Canal de Llum que condueix a Coll del Migdia i ens permet seguir per l'altra banda cap a Sant Jeroni.
La segona canal és la del Miracle, igual que el cas anterior.
Agafem la tercera canal que mena cap al Coll de Port.
Si ho preferim podem seguir fins arribar pràcticament a Can Maçana, en aquest cas anirem a cercar el Refugi de la FEEC Vicenç Barber.
A l'arribar a Coll de Port, hem de girar a l'esquerra i seguir les marques del Pr (blanc groc), que van cap al camí dels Francesos.
Passem a pocs metres del pic Montgròs (és imprescindible pujar-hi). Abans d'arribar-hi hi ha mal pas que s'ha de fer una petita desgrimpada estigueu atents.
Seguim fent dents de serra pel camí indicat fins arribar al Camell de Sant Jeroni on, a porcs metres, enllaça amb el camí dels Francesos.
Deixem el Pr i ens desviem a l'esquerra per pujar a Sant Jeroni.
Tornem al Monestir i posteriorment a Monistrol pel camí clàssic de les escales.

Hora Inici: 02/08/2024 07:28
Hora Fi: 02/08/2024 14:24
Distància recorreguda: 19,6 km (06:56)
Temps en moviment: 05:11

Nom: Segmento: 1
Hora Inici: 02/08/2024 07:28
Hora Fi: 02/08/2024 14:24
Distància recorreguda: 19,6km (06:56)