8 km. - Abrahamov potok - LD Stara Majevica - Jarići - 8. km

Photo of8 km. - Abrahamov potok - LD Stara Majevica - Jarići - 8. km Photo of8 km. - Abrahamov potok - LD Stara Majevica - Jarići - 8. km Photo of8 km. - Abrahamov potok - LD Stara Majevica - Jarići - 8. km

March 31, 2019
March 2019

near Rijeka, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Dana 30.3.2019. godine planinari PD "Konjuh" - Tuzla organizovali su pješačku turu na LD Stara Majevica, pod nazivom "U SUSRET PROLJEĆU".

Na pješačenju je uzelo učešće 38 planinara i ljubitelja prirode.
U 8,45 smo krenuli iz Doknja( 8. km) pješke prema Kaldrmi gdje smo skrenuli pored Abrahamskog potoka do podnožje Ključa.
Tu smo napravili pauzu od 10-tak minuta, a onda nastavili u dvije grupe: na težu stazu- uspon preko Ključa (26 planinara) i lakšu pored Abrahamovog potoka i dalje stazom koja ide od Djedove vode prema lovačkom domu.
Obje grupe su uspješno savladale uspon i stigle na lovački dom Majevica između 11:15 i 11:30 sati.

Na lovačkom domu su nas dočekali ljubazni domaćini, pa je vrijeme brzo prošlo uz topao lovački grah, čorbu, gulaš, čaj, kafu i dr. osvježavajuće napitke, druženje i razgovor.

U 13:00 sati krenuli smo nazad prema Doknju povratnom stazom preko Jarića.
Na 8. km smo se pozdravili i autima krenuli prema Tuzli gdje smo stigli oko 15:00 časova.
Atmosfera je bila odlična. Raspoloženje na visokom nivou.
Neželjenih situacija nije bilo.
Najmlađi učesnik je imao oko 7 godina, a najstariji 80 godina.
UKupna dužina staze: cca 12 km ili 4,5 sati hoda. Ukupni uspon 450 mnv.
Vodiči: Goran Hrvić, Ahmet Hukić Abdulah Mandžo)