5AMARXA HEROICA 2022 - 20K HEROICA - BANY DE BOSC + MEMÒRIA HISTÒRICA

March 3, 2022
March 2022

•   4.7 3 Reviews

near Fulleda, Catalunya (España)

Aquest recorregut és la unió dels recorreguts de bany de bosc + memòria històrica de la 5a Marxa Heroica de Fulleda. Aquest recorregut té una llargada de 20 km i un desnivell positiu acumulat de 642 metres.

Aquest recorregut surt de Fulleda per trobar la punta de l'Argelagar, segueix en terme de l'Espluga Calba pel costat del barranc de la Coma de Sant Pere fins trobar els primers búnquers. Continua en direcció a la Roca Tomasa, creua la carretera i baixa cap al fondo dels Masos. Gira a la dreta per trobar la serra de les Auberedes i la puja fins a dalt de tot. Baixa cap a la Font del Solà i segueix per l'antic camí de ferradura de Fulleda a Senan fins al Fondo de les Auberedes. Arriba a Fulleda tot seguint el carreró d'en Ratera.

Un cop a Fulleda, baixa cap al Fondo de les Auberedes, puja cap al capdamunt de la serra de les Auberedes pel carreró del Racó de la Costa de la Cirera i torna a baixar cap al fondo de les Granades per la Costa de la Cirera.
Puja cap a la carretera per accedir al Pou del Sr. Martí i segueix per un carreró fins arribar al capdamunt de la serra del Penjat. Baixem de la serra tot seguint l'oleoducte i on podem trobar un terra bastant irregular. Seguim cap a la Font d'en Salat, baixem cap al Fondo de les Planota tot passant per davant de la cabana de volta del Fondo de la Planota i girem a la dreta fins arribar a la font de les Ventoses. Seguim el fondo dels Pous fins a Fulleda.

PictographInformation point Altitude 1,818 ft

Perfecto

• Photo of Albert Salvadó Usach
    Albert Salvadó Usach Mar 7, 2022

Molt bon circuit. Molt ben preparat. Molt bé l'acollida i el servei.
    Els de Boira Experience han fet un bon treball, però sense la col·laboració tant important i interessant dels habitats del poble de Fulleda, no hauria estat possible no essencials de la marxa, però també molt importants.
    Gràcies a totes les persones que ho heu fet possible.

• Photo of jmbc Mont-Rebei
    jmbc Mont-Rebei May 3, 2022

Gracies per haver-me permès gaudir d'aquest magnific recorregut, i, agrair-vos l'esforç que hi heu esmerçat en el disseny, desboscament i marcatge d'aquest interessant itinerari.