53.21 Pont de Castelló, Pia, i voltans

Photo of53.21 Pont de Castelló, Pia, i voltans Photo of53.21 Pont de Castelló, Pia, i voltans Photo of53.21 Pont de Castelló, Pia, i voltans

June 5, 2021
June 2021

near Lladurs, Catalunya (España)

Començem a caminar al pont de Castelló entre el km 9 i km 10 de la C-462, ens dirigim per la pista que puja, la nostra direcció es cap Pia, on també estava l'ermita de Sant Jaume de Pia, ara tot està en ruïnes i dins l'ermita tanquen les vaques.
Per arribar a Pia hem fet algunes draseres tallant pel bosc intentant cercar les pistes, això i la falta de cobertura a fet que tinguéssim errors en seguir els camins.
De tornada hem trobat camins sense sortida el que ens ha fet retorna a retrobar el camí que havíem deixat, finalment trobem un camí que baixa al riu i ens torna fins el pont
NOTA: baixant de tornada hem trobat un filat que ens ha fet donar una volta i tornar fins les bases a tocar de Pia
En el km. 15'700 ens desviem a la dreta per cercar el camí del riu, però ens resulta impossible d'arribar, per tant, tornem endarrere havent fet 2'5 kms. de més, sense èxit. En el recorregut es veu com una continuïtat amb el camí del riu però ens separaven 10 O 12 mts. de desnivell vertical força arriscats de salvar