Photo of517 - El Vilar de Dalt - Masllorens - Rocaprevera // 2 de maig de 2024- Caminades saludables de Torelló Photo of517 - El Vilar de Dalt - Masllorens - Rocaprevera // 2 de maig de 2024- Caminades saludables de Torelló Photo of517 - El Vilar de Dalt - Masllorens - Rocaprevera // 2 de maig de 2024- Caminades saludables de Torelló

May 2, 2024
May 2024

near Torelló, Catalunya (España)

Activitat organitzada per les regidories de Benestar Social i Esports de l’Ajuntament de Torelló i l’Àrea Bàsica de Salut(ABS) Vall del Ges, en el marc dels “Dijous Saludables, Caminades Saludables”. Es realitzen cada dijous de 9:15 a les 11:15 hores del matí, de finals de setembre a finals de juny, començant i acabant al Mercat Municipal. Son caminades suaus i no cal inscripció prèvia.
(Borgo57).

52 participants

Caminada començada davant el Mercat Municipal puntualment a ¼ de 10, es travessa el poble direcció sud, cap l’oratori de la Mare de Deu de la Guia, sota Rocaprevera, continuant ara direcció llevant cap cal Gordo i aquí girar cap les antenes de telefonia a prop del Vilar de Dalt.

Es continua per les margues blaves fins el Masllorenç on es gira per fer el camí de tornada pel Serrat de Puigdejoan passant pel costat de la Clota i arribar a una cruïlla de camins per on havíem passat a l’anada, tornant pel mateix lloc fins el punt de sortida.

Punt d'interès

Continua per les margues de la dreta.

Pista a la dreta.

Camí

Caminant per les margues blaves