№5013 Славсько «На гору Татарівка» (Тетерівка)

September 9, 2022
September 2022

•   3.3 1 review

near Slavske, Lviv Oblast (Ukraine)

Найлегший маршрут зі Славська – шлях №5013 на гору Татарівка. Його протяжність – усього 8 км (зі спуском), підйоми тут пологі, тож він буде до снаги і молодшим дітям.

Утім, гора Татарівка – лісиста, тож дорогою вам не трапиться багато панорам. Натомість матимете щастя у вигляді піт-стопів в малинниках та ожинниках. GPS

Координати 48°51'16"N 23°30'50"E

• Oleh Martemianov Mar 17, 2024

Піднімався по цьому маршруту 16.03.2024, на шляху з Славського до Нижньої Рожанки дорога через повалений ліс, стежку практично не видно. Підйом на Тетерівку місцями болотистий, місцями через хащі. В описі вказано що можна брати малих дітей, з цим маршрутом цього робити не раджу. Спускався іншою стежкою яка промаркована саме як 5013, я так розумію сьогодні це найпопулярніша дорога для підйому на гору, до машини вертався по трасі бо вже було темно, і вночі стрибати по поваленим деревам не хотілось