5 Mart 2017 Ankara Beypazarı Adaören Dibecik Arası Kirmir Vadisi

Photo of5 Mart 2017 Ankara Beypazarı Adaören Dibecik Arası Kirmir Vadisi Photo of5 Mart 2017 Ankara Beypazarı Adaören Dibecik Arası Kirmir Vadisi Photo of5 Mart 2017 Ankara Beypazarı Adaören Dibecik Arası Kirmir Vadisi

March 5, 2017
March 2017

near Adaören, Ankara (Türkiye)

Faaliyet Notları : Bahar ayına girdiğimiz Mart ayının ilk hafta sonunu, Ankara Beypazarı'na bağlı Adaören ve Dibecik Köyleri arasındaki Kirmir Vadisinde yürüyüş yaparak değerlendirdik. Sabah erken saatlerinde soğuk olan hava, gün içinde oldukça ısınarak, bize baharın geldiğini iyice hissettirdi. Kirmir çayı, vadinin büyük bir bölümünde oldukça yüksek debili akıyordu. Vadi tabanında sürekli ilerlemek mümkün olmadığından, çokça iniş, çıkış ve zaman zamanda zorlu yan geçişler yaptık. Sarı çiğdemler ve kuşların sevinç içerisinde uçuşmaları baharın geldiğinin habercileriydi. Güzel bir bahar antremanı sayılabilecek yürüyüşümüz, Dibecik Köyünde bulunan işlevini kaybetmiş asma köprüde son buldu.