5. La Porta del Cel Vallferrera aTavascan

Photo of5. La Porta del Cel Vallferrera aTavascan Photo of5. La Porta del Cel Vallferrera aTavascan Photo of5. La Porta del Cel Vallferrera aTavascan

September 15, 2013
September 2013

•   3.3 1 review

near Tor, Catalunya (España)

5ª i última Etapa del circuit de La Porta del Cel
El camí passa pels bonics estanys de Baborte, puja fins la Roca Cigalera de 2667 metres i segueix la carena per flanquejar més tard les muntanyes de Boldís i arribant al GR 11 seguir fins a Tavascan.
Pels que no fan competició hi han dues opcions més còmodes:
Podem fer una etapa més curta, però molt interesant baixant als Plans de Boavi per la vall de Sellente, y d'aquí per la pista fins a Tavascan, on arribarem en unes 8 hores.
El camino pasa por los bonitos lagos de Baborte, sube a la Roca Cigalera de 2667 metros y sigue la cresta para flanquear más tarde las montañas de Boldís y llega al GR 11 que sigue hasta Tavascan.
Para los que no hacen competición hay 2 opciones más cómodas:
Podemos acortar la etapa, si bien sigue siendo muy interesante el recorrido, bajando al Pla de Boavi por el valle de Sellente, y de aquí por la pista hasta Tavascan, donde llegaremos en unas 8 horas.

Cabana de Basello

Tartera

• Photo of coneiximent
    coneiximent Jul 19, 2021

Hem seguit aquest track -organització del trekking- i ens han surtit la distància i el desnivell diferent. L'entorn és espectacular però cal preveure una ruta llarga amb un descens des de la Cigalera molt llarg i alguns trams exposats.

• JanCertascan Jul 20, 2021

Bon dia company
    Els gps és el que tenen que mai coincideixen. En algunes ocasions he portat 2 gps a la meva motxilla i em surten diferències de quilometratge força diferents.
    Has trobat que hi han trams exposats en aquesta etapa? Més enllà d'alguna pendent una mica dreta per pujar a la Roca Cigalera, ara mateix no recordo cap altre tram que sigui exposat. De fet és una de les etapes de la travessa La Porta del Cel més senzilles, si bé també és la més llarga i al final sembla que no arribes mai a Tavascan.