Photo of(5 Etapa Vallfogona de Ripollés - Coll Ares) Sant Pau de Seguries - La Ral - Coll de la Brossa - El Remei Photo of(5 Etapa Vallfogona de Ripollés - Coll Ares) Sant Pau de Seguries - La Ral - Coll de la Brossa - El Remei Photo of(5 Etapa Vallfogona de Ripollés - Coll Ares) Sant Pau de Seguries - La Ral - Coll de la Brossa - El Remei

July 27, 2023
July 2023

near La Ral, Catalunya (España)

1 – 09-03-2023 - Vallfogona - GR-151 - Coll de les fonts de l'Orri - GI-521 - Creu de can Civat
2 – 23-03-2023 - Sant Joan de les Abadesses - GR-151 - Mas Òliba - Mas Jombi - GR-151.1
3 – 20-04-2023 - Sant Joan Abadesses - Gorg de Malatosca - Colònia Llaudet - Pont de Perella
4 – 06-07-2023 - Via Verda - GR-210 - Sant Pau de Segúries
5 – 27-06-2023 - Sant Pau de Seguries - La Ral - Coll de la Brossa - El Remei
6 – 24-08-2023 - S. Antoni Vell - Coll Brossa - Ctra. Font-rubí - Camping Solans - Camprodón
7 – 14-09-2023 - Camping Solans - Collet de la Costa - Pont Can Fumat - Molló - Ctra C-38
8 – 16-11-2023 - Collet de la Costa - Casilla dels Carabiners - Coll d'Ares

Sortim de l'aqüeducte del canal del Mariner, final de la 4ª Etapa, anem fins la carretera C-38, creuem el Ter pel pont de la Rovira.

Deixem la carretera C-38, passem per sota el pont i agafem la pista/corriol que voreja el riu Ter, direcció nord, passem pel nucli de la Ral, un trocet de la carretera C-38, creuem el riu Ter pel pont del camping de la Vall de Camprodon, continuan direcció nord, fins el polígon industrial de la plana del mas Molló.

Aleshores agafem una pista, que en forta pujada, passa pel mas Boleteres, llavors la pista es torna més precària durant uns 500 metres, per continuar amb una de millor fins el coll de la Brossa. Final d'aquesta 5ª Etapa.

Agafem una magnífica pista que deixem deseguida per un corriol, que en forta baixada, ens porta al collet d'en Sivila, continuem per corriol, en baixada més suau, anem a trobar una pista, passem per l'esglèsia del Remei fins a trobar una pista emportlanada que la seguim fins al cotxe.

Bona sortida, pel costat del riu Ter, bosc de rivera, camping, camps de conreu i prats, bones pistes i corriols, boscos d'avellaners, pins, roures i faigs. Molt hombrivola, cosa que s'agraïeix en aquestes dates.

Erem en Josep, en Ramón i Jo.

Inici i final - Aqüeducte del canal del Mariner

Trencall a la dreta - Carretera C-38

Photo ofTrencall a l'esquerra - Agafar pista - Deixar carretera C-38 Photo ofTrencall a l'esquerra - Agafar pista - Deixar carretera C-38 Photo ofTrencall a l'esquerra - Agafar pista - Deixar carretera C-38

Trencall a l'esquerra - Agafar pista - Deixar carretera C-38

La Ral

Trencall a la dreta - Carretera C-38

Photo ofTrencall a la dreta - Deixar carretera C-38 Photo ofTrencall a la dreta - Deixar carretera C-38 Photo ofTrencall a la dreta - Deixar carretera C-38

Trencall a la dreta - Deixar carretera C-38

Photo ofTrencall a l'esquerra - Camping la Vall de Camprodon Photo ofTrencall a l'esquerra - Camping la Vall de Camprodon Photo ofTrencall a l'esquerra - Camping la Vall de Camprodon

Trencall a l'esquerra - Camping la Vall de Camprodon

Trencall a la dreta

Mas Boleteres

Photo ofTrencall a la dreta - Coll de la Brossa - Pla Bonaire Photo ofTrencall a la dreta - Coll de la Brossa - Pla Bonaire Photo ofTrencall a la dreta - Coll de la Brossa - Pla Bonaire