Photo of5. Dolomites Bellunesos (La Civetta) . Des d'Alleghe per la Val de Artesas, Balcó de Ciesamata i cap al Refugi Vazzoler. Photo of5. Dolomites Bellunesos (La Civetta) . Des d'Alleghe per la Val de Artesas, Balcó de Ciesamata i cap al Refugi Vazzoler. Photo of5. Dolomites Bellunesos (La Civetta) . Des d'Alleghe per la Val de Artesas, Balcó de Ciesamata i cap al Refugi Vazzoler.

September 9, 2018
September 2018

near Alleghe, Veneto (Italia)

Sortim d'Alleghe i ens dirigim pel Val d'Antersas pel sender 565 cap la zona Nordest de la Civetta. Anem ascendint entre torrents carregats d'aigua. Hi ha passos equipats per seguretat. Arribem al balcó de la Forcella de Ciesamata i d'allí anem vorejant el massís pel sender 560 fins arribar al Ref Vazzoler. Tenim al davant la gran torre de la Cima de la Busazza de 2890 m , que ens vigila.

Salimos de Alleghe y nos dirigimos por el Val de Antersas por el sendero 565 hacia la zona Nordeste de la Civetta. Vamos ascendiendo entre torrentes cargados de agua. Hay pasos equipados para seguridad. Llegamos al balcón de la Forcella de Ciesamata y de allí vamos bordeando el macizo por el sendero 560 hasta llegar al Ref Vazzoler. Tenemos por delante la gran torre de la Cima de la Busazza de 2.890 m, que nos vigila.