36a CAMINADA POPULAR DE VALLIRANA - 2017 ( TRAM LLARG 12 KM)

Photo of36a CAMINADA POPULAR DE VALLIRANA - 2017 ( TRAM LLARG 12 KM) Photo of36a CAMINADA POPULAR DE VALLIRANA - 2017 ( TRAM LLARG 12 KM) Photo of36a CAMINADA POPULAR DE VALLIRANA - 2017 ( TRAM LLARG 12 KM)

2096
November 19, 2017
November 2017

•   4.3 1 review

near Vallirana, Catalunya (España)

Avui hem fet una Caminada Popular pels volta'ns de Vallirana, on hem arribat per la A-2, després la B-24 direcció Tarragona i Vallirana, la N-340 i després de creuar tota la població de Vallirana al final està l'Oficina de Turisme al costat de la Benzinera.
Aparquem el cotxe davant de l'Oficina de Turisme punt d'inici i acabament de la caminada.
Comencem la caminada tot el personal junts els del tram curt de 8 km i els del tram llarg de 12 km, nosaltres farem el llarg.
En arribar al primer km tenim el primer punt d'avituallament (un tros de coca i de xocolata), després de pendre força continuem per camins i corriols amb informació de les plantes i arbres que tenim als costats.
Després de passar pel costat del Pont dels Tres Arcs arribem al km 3,6 on tenim l'esmorzar.
Continuem la Ruta fins al km 5,8 on és separem del tram de 8 km per anar a donar una volta i passar per Can Cases de Sant Ponç i en el Coll Verdeguer km 10,1 retrobar-nos amb els de l'altre tram i continuar pel mateix camí fins al final.

PictographPhoto Altitude 717 ft

PictographPhoto Altitude 986 ft

Esmorzar

PictographPhoto Altitude 792 ft

• Photo of CAMINANDO ENTRE MONTAÑAS
    CAMINANDO ENTRE MONTAÑAS Jan 13, 2022

Buena ruta
    Se puede hacer con peques

• Photo of judest15
    judest15 Jan 13, 2022

Caminar, entre amigos, muchas gracias por tu comentario y valoración