34 Pujada a peu a Montserrat Club Natació Sant Andreu (2015)

Photo of34 Pujada a peu a Montserrat Club Natació Sant Andreu (2015) Photo of34 Pujada a peu a Montserrat Club Natació Sant Andreu (2015) Photo of34 Pujada a peu a Montserrat Club Natació Sant Andreu (2015)

May 24, 2015
May 2015

near Sant Andreu de Palomar, Catalunya (España)

Nombre: 34 Pujada a peu a Montserrat Club Natació Sant Andreu (2015)

Hora Inicio: 05/22/2015 19:01

Hora Fin: 05/23/2015 09:31

Distancia recorrida: 50,7km (14:29)

Tiempo en movimiento: 11:19

Tiempo Ascenso: 07:27

Tiempo Descenso: 05:21

Informació:

La travessa és una pujada a peu des del C.N Sant Andreu a Montserrat. És a dir, una caminada de resistència no competitiva on l'objectiu es arribar al monestir en un temps aproximat de 15 hores:

19:00: Sortida

9:00: Quart avituallament: Aeri de Montserrat

De 10 a 11: Arribada a Montserrat

12:00: Sortida de l'autocar cap a Barcelona

Aquesta ruta la dificultat tència no té gaire, algun tros que has de vigilar quan baixes que has de fer algun salt. La part més tècnica d'aquesta ruta és la pujada a Montserrat des de l'aeri de Montserrat, tota la resta de recorregut no té dificultat tècnica, sinó la difultat de resistència pels km que hi ha. Per això he catalogat aquesta ruta com a dificultat "moderada".

La ruta la vam començar al Club Natació Sant Andreu, vam anar a buscar el GR-6 que comença al costat del velòdrom d'Horta. Desprès vam creuar la serra de Collserola per anar a buscar Sant Cugat, un cop pasat, vam sentir a un guia dient que anavem 30 min de retard sobre el previst... Després vam pasar per Rubí on el carrer Passeig del Ferrocarril hi havien unes parades de menjar... quina gana... vam continuar fins pasar Rubí on vam sopar, i vaig escoltar que ja haviem recuperat el temps perdut. Vam continuar caminant fins arribar a Ullestrelles, on ens van dir que anavem bé de temps. Més tard arribariem a Olesa de Montserrat, on feia un fred que palava, i continuar caminant fins Aeri de Montserrat que vam arribar a les 8:00 del matí (és a dir 1 hora abans del previst). Després d'una xocolata calenta i croissant tocava pujar els 700 metres de desnivell de la muntanya de Montserrat. On vam arribar a les 9:30 del matí.

I ara tocava disfrutar d'unes vistes privilegiades.

Primera parada Velòdrom d'Horta

Tercer avituallament a Olesa de Montserrat

- Aigua - Suc de taronja, pinya. - Aquarius

PictographProvisioning Altitude 0 ft
Photo ofQuart avituallament: Aeri de Montserrat Photo ofQuart avituallament: Aeri de Montserrat Photo ofQuart avituallament: Aeri de Montserrat