30 Eylül 2018 Bolu Mudurnu, Keçikıran Köyünden, Saççılar Köyüne

Photo of30 Eylül 2018 Bolu Mudurnu, Keçikıran Köyünden, Saççılar Köyüne Photo of30 Eylül 2018 Bolu Mudurnu, Keçikıran Köyünden, Saççılar Köyüne Photo of30 Eylül 2018 Bolu Mudurnu, Keçikıran Köyünden, Saççılar Köyüne

September 30, 2018
September 2018

near Çobanlar, Bolu (Türkiye)

Yürüyüş Notları :Yine güzel bir Pazar gününü geride bırakarak, Eylül ayını da bitirdik. Bolu, Mudurnu Kapıkıran Köyü, Çobanlar Mahallesinden, Bolu merkeze bağlı Saççılar Köyü arasında bol çıkışlı ve inişli bakir bir doğada 15 arkadaş ile birlikte Yeni Rota - Ergün Erdem'in rehberliğinde, yaklaşık 28 Km. yürüdük. Sonbahar henüz gelmemişti. Yaylalarda hala insanlar var. Top Ardıç tepesine kadar tırmandık. Oradan Ardıç Tepe yangın gözetleme kulesine indik. Çok güzel bir hava vardı. Beklediğimiz yağmur da gelmedi. Yürüyüşün neredeyse tamamı, orman içinde gerçekleşti. Top Ardıç tepesine ulaşırken uzun süre ardıçların üzerinde yürüdük.Tepede yoğun bir sisle karşılaştık. Köylerde ve yaylalarda bölge halkı tarafından çok sıcak karşılandık. Kapıkıran Köyü, Çobanlar Mahallesinde, çok eski bir tahta el arabası ile, kışlık odununu çekmeye çalışan bir nine beni derinden etkiledi. Çok şeyler düşündüm. Ey hayat,ey ülkem dedim. Bölgede bulunan tavuk çiftliklerinden geniş bir alana yayılan kötü kokudan da bahsetmem gerek. Doğada olmak yine çok güzeldi. Hareket ettik, temiz hava soluduk, sonbahara hazırlanan bitki örtüsünü gördük. Herkese çok teşekkürler, birlikte yaptık.