3. Ruta Serratella nivell moderat (La Pobla Llarga)

December 14, 2021

•   4.7 1 review

near La Pobla Llarga, Valencia (España)

(VALENCIÀ) Des de la Regidoria de Turisme volem posar en marxa les rutes locals de la Serratella. Gràcies a la proposta guanyadora del Decidim 2021 hem pogut instal·lar unes infraestructures per a totes aquelles persones que vuigen coneixer i gaudir d'aquest xicotet paratge tan important per a tots els poblatans i les poblatanes.

L'àrea de la Serratella compta amb 3 panells informatius, una zona de paellers i taules, diverses fites informatives.

(CASTELLANO) Desde la Concejalía de Turismo queremos poner en marcha las rutas locales de la Serratella. Gracias a la propuesta ganadora del *Decidim 2021 hemos podido instalar unas infraestructuras para todas aquellas personas que quieran conocer y disfrutar de este pequeño paraje tan importante para todos los poblatans y las poblatanes.

El área de la Serratella cuenta con 3 paneles informativos, una zona de paelleros y mesas, varios hitos informativos.

Panell 2

Punt 11 Cami Talla foc

Punt 12 Baixada talla foc

• vijigo62 Nov 26, 2023

Muy bonita , fácil y recomendable