3-KEMER - GÖYNÜK

December 2, 2014
December 2014

•   4.3 2 Reviews

near Kemer, Antalya (Türkiye Cumhuriyeti)

KEMER BEYDAĞLARI YÜRÜYÜŞ PARKURLARI
Kemer merkez ilçe Jandarma komutanlığı yanından başlayan rotamız Selçuklu av köşkü yanından geçtikten sonra, Kuzdere ve Arslanbucak yürüyüş rotalarından ayrılarak kuzey istikametinde kıyı Beydağları sırtlarında kızıl çam ormanı içerisine yer almaktadır. Tamamı patikadan oluşan parkur önce Değirmendere mahallesine ulaşıyor buradan tekrar Göynük yazan tabelamız yönündeki sarı kırmızı işaretler takip edilerek 3 km sonra Göynük mahallesinde son buluyor. Günübirlik yürüyüş yapılabilecek eğimi oldukça yatay olan Kemer - Göynük Yürüyüş parkurumuz için 4 saat ayırmanız yeterli olacaktır.

• Photo of dreminali
    dreminali Jan 4, 2015

Dağ, orman, dere, deniz manzaralarının olduğu bir parkur, yokuş çıkış ve inişleri mevcut, Değirmendere civarında parkurun bir bölümünde arı kovanları mevcut, yolu bırakıp çalılıklardan devam etmek gerekti, Değirmendere'de yerleşim yeri içinden geçiliyor ve mahalleye girişteki dar yolda bir köpek çıkıyor karşınıza (köpek zincire bağlı). Parkurun birkaç yerine bilgilendirme tabelaları asılırsa iyi olur. Parkur çalışmasında emeği geçenlere teşekkürler.