Photo of3/3 Дојкиначка река- Три Кладенца- Пиљски водопади- Топли До /// Dojkinacka reka- Tri Kladenca- Piljski Vodopadi- Topli Do Photo of3/3 Дојкиначка река- Три Кладенца- Пиљски водопади- Топли До /// Dojkinacka reka- Tri Kladenca- Piljski Vodopadi- Topli Do Photo of3/3 Дојкиначка река- Три Кладенца- Пиљски водопади- Топли До /// Dojkinacka reka- Tri Kladenca- Piljski Vodopadi- Topli Do

August 29, 2022
August 2022

near Dojkinci, Central Serbia (Сърбия)

Недеља: Спуст Дојкиначком реком до водопада Три Кладенца, уз повременом прелажење реке (стаза није маркирана на овом делу, али је видљива и уцртана је на Mapy.cz- е бих препоручио за велике групе или неискусне планинаре). Од водопада Три Кладенца идемо обележеном стазом до моста у Арбињу и не настављамо за Дојкинце право већ скрећемо десно ка Топлом Долу. Следећа деоница преко превоја Белеђе до Горњег Пиљског водопада је колским путем. Брање вргања у шумама које се налазе покрају пута је значајно повећало радост :) Стаза је обележена на овој деоници.

Долазак до Горњег Пиљског водопада. Спуштање Пиљским потоком (необележена стаза коју не бих препоручио за велике групе или неискусне планинаре) до врха каскаде Доњег Пиљског водопада. На овом месту постоји недовољно дугачки конопац за помоћ при спуштању, па се одлучујемо да поставимо наше уже за већу сигурност у спуштању. Спуштање обележеном стазом која иде уз Пиљски поток и наставак пешачења ка Топлом Долу. Долазак у Топли До где се лудо проводимо са мештанима испред продавнице :)

Време: Ведро и сунчано август 2022. Количина воде на водопадима задовољавајућа (на свим осим на Чунгуљском где је изузетно мало воде било). Ова чињеница нам је омогућила да смо негде ишли коритом река.

Вода: Изобиље водених токова на стази.

****Немојте користити овај трек као ЈЕДИНО средство оријентације и навигације****
****Please DO NOT use this track as the ONLY mean of navigation and orientation****