Photo of2η ημέρα διάσχισης στη Βόρεια Πελοπόννησο (Νυμφασία, Καμένιτσα, Δάρας, Παγκράτι, Πηγές Λάδωνα) Photo of2η ημέρα διάσχισης στη Βόρεια Πελοπόννησο (Νυμφασία, Καμένιτσα, Δάρας, Παγκράτι, Πηγές Λάδωνα) Photo of2η ημέρα διάσχισης στη Βόρεια Πελοπόννησο (Νυμφασία, Καμένιτσα, Δάρας, Παγκράτι, Πηγές Λάδωνα)

May 9, 2023
July 2020

near Nymfasía, Peloponnese (Greece)

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΘΗΝΩΝ (www.poa.gr)
ΑΡΧΗΓΟΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ

Στατιστικά από το gps της 2ης ημέρας πεζοπορικής διάσχισης στη Βόρεια Πελοπόννησο από τη Νυμφασία, στην Καμένιτσα, στο Δάρα, στο Παγκράτι και τερματισμό στις Πηγές του Λάδωνα.

Η διαδρομή ήταν δυνατή λόγω του αναπτύγματος (25,3 χιλιόμετρα μήκος), του σημαντικού βάρους του σακιδίου που κουβαλούσαμε, αλλά και τα συνεχή αν και σύντομα σε γενικές γραμμές σκαμπανεβάσματα σε υψομετρικές.

Η διαδρομή είχε 4 στάδια. Πρώτο στάδιο από τη Νυμφασία στο χωριό Καμένιτσα, ένα ήπιο κατέβασμα, χωρίς κάποια δυσκολία και με πολλή δροσιά αφού ξεκινήσαμε την πεζοπορία στις 06:30. Δεύτερο στάδιο από την Καμένιτσα στο Δάρα, όπου διασχίσαμε γρήγορα το οροπέδιο ανάμεσα στα δύο χωριά, μέσα από χωραφόδρομους ή και άσφαλτο, δηλαδή τμήματα του Ε4 μονοπατιού... Τρίτο στάδιο η διαδρομή από το Δάρα έως το χωριό Παγκράτι όπου σταματήσαμε για να ξεμεσημεριάσουμε, αλλά είχαμε την ατυχία να έχει προγραμματισμένη διακοπή νερού... Ωστόσο κάτοικοι στο Παγκράτι μας έδωσαν νερό και μας κέρασαν μεζεδάκια...Τέταρτο στάδιο από το Παγκράτι έως τις Πηγές Λάδωνα, μία διαδρομή κυρίως κατηφορική μέσα από πουρνάρια που ξεπερνούν τα 2 μέτρα σε ύψος.

Ο καιρός ήταν τυπικά καλοκαιρινός με αρκετή δροσιά το πρωί στη Νυμφασία, σχετική ζέστη έως το χωριό Παγκράτι και λίγο πιο έντονη η αίσθηση της ζέστης το απόγευμα προς τις Πηγές του Λάδωνα, ίσως επειδή κατηφορίσαμε αρκετά σε υψόμετρο (Πηγές Λάδωνα, 479 υψόμετρο). Ο ουρανός παρέμεινε ανέφελος, με λίγα διάσπαρτα νέφη προς τα δυτικά το απόγευμα. Ο άνεμος κατά βάση ήταν στα 2 μποφώρ από δυτικές κυρίως διευθύνσεις... Το βράδυ στις Πηγές του Λάδωνα ήταν μάλλον ζεστό και η σκηνή παρέμεινε κλειστή μόνο στην εσωτερική επένδυση για... ευνόητους λόγους...

Οι ξεχωριστές στιγμές της διαδρομής ήταν το κέρασμα από ντόπιους σε 3 διαφορετικές περιπτώσεις σε Δάρα, Παγκράτι και τις Πηγές του Λάδωνα!! Επίσης, οι Πηγές του Λάδωνα αξίζουν μία επίσκεψη καθώς φτάνει εύκολα κάποιος εκεί ακόμη και με αυτοκίνητο...

Στατιστικά από το gps:
Συνολική μέση ταχύτητα (Overall Avg) 3,2 km/h,
Καθαρός χρόνος πεζοπορίας (Moving Time) 5 ώρες και 56 λεπτά,
Συνολικός χρόνος στάσεων (Stopped Time) 1 ώρα και 54 λεπτά

Σημείωση: Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε από τον Πεζοπορικό Όμιλο Αθηνών.