2ª Caminada GC Molins - Montserrat (2024)

Photo of2ª Caminada GC Molins - Montserrat (2024) Photo of2ª Caminada GC Molins - Montserrat (2024) Photo of2ª Caminada GC Molins - Montserrat (2024)

May 6, 2024
May 2024

near Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

[8% Asfalt/carrer] [58% Pista] [34% Corriol] [0% Poc marcat/camp traves]

He marcat com a difícil per la distancia i el tram de la riera del "Morral del Molí" on hem hagut de anar saltant constantment el flux d'aigua que baixava.

Ruta lineal començant a les oficines del Grup Ciments Molins resseguint el riu Llobregat fins a la riera del Riera del "Morral del Molí" (per evitar el tram que ATL fa anys que han tallat el pas del GR-97 + les obres del canalització a la zona de Santa Maria de Villalba, que només et dona la opció de caminar per una carretera sense condicionar posant en risc el vianant). Aquesta riera sol portar aigua però no excessiva. A la alçada de la unió amb la "riera de Gaià" agafarem la pista a la esquerra per tornar cap a la llera de Llobregat.
Creuem el Llobregat pel pont d'Olesa i pugem cap a Esparreguera pel camí de les escales. Anem seguint la Miranda fins a les "setze font" i ja pugem cap el camí de Can Roca. Desprès anem a buscar el "camí dels Closos" que ens portarà a Collbató.
Fem parada per dinar al berenador de La Salut i ja enfilem la pujada al Monestir pel camí de les Bateries.