25a Caminada Aiguafreda 07052023

4 hours
May 7, 2023
May 2023

near Aiguafreda, Catalunya (España)

Caminada tradicional pels voltants del poble. Recorregut entranyable, primer arriba a Can Serra de L'Arca, abans d arribar-hi s'agafa un corriol que passa pel bosc i arriba a Sant Miquel de Canyelles, parar atenció a les alzines sureres. Voltant l'ermita continuem pel corriol dins al camí principal i en sentit pujada arribem al trencant que cap a la dreta ens porta a la Font del Sanuy i d allà fins dalt els cingles. Fent corriol vora ela cingle, amb unes vistes espectaculars de la Vall del Picamena i colrat pel Tagamanent a dalt de tot, arribem a la torre de guaita on tenim vistes espectaculars. Seguint el corriol arribem al Dolmen i en baixant pel Vilargent fem via fins arribar a l'emblemàtic Aiguafreda de Dalt, paga la pena aturar-se un moment. Fent via cap a l'Afrau prenem trencant cap al Martinet i a mig camí un corriol que ens porta al camí de Cruïlles, passant pel camí sota el castell arribem al cementiri i baixant per Serrabanda prenem trencant fins l 'Eixample que ens deixarà en aquestes meravellós poble del Vallès, malgrat els pesi a alguns.