December 1, 2021
January 2001

near Dūnā-ye ‘Olyā, Māzandarān (Iran)

چرا اشکالی ندارد که ابتدا خود را دوست داشته باشید و در مرحله بعد شریک خود را دوست داشته باشید

“این چه بود؟…”
وقتی افراد با هوش هیجانی دچار سوءتفاهم یا شنوایی نادرست شوند ، دچار سردرگمی نمی شوند. -هدف آنها برقراری ارتباط موثر با مخاطبان است و هیچ چیز مانع از انتقال پیام آنها نمی شود. بنابراین شما فوراً برنامه خود را برای رفع نیازهای آنها تغییر می دهید. حتی وقتی پروژکتوری که با آن کار می کردید خراب می شود ، یا قهوه را روی پیراهن خود می ریزید ، یا حتی در مصاحبه حاضر شوید لباس های کثیف ، پیام خود را به گوش دیگران می رسانید و درنهایت به این نتیجه می رسید که مردم از شما بیشتر قدردانی می کنند.

دفعه بعد که غافلگیر شدید ، بداهه سازی کنید و از آن لحظه لذت ببرید ، به جای اینکه نگران مشکل “اشتباه” باشید. این امر بیش از هر گونه تعامل برنامه ریزی شده تا به حال می تواند ایجاد ارتباط کند.
آنها عملکردها را می بینند نه واکنش ها
افراد با هوش هیجانی آنچه را که واقعاً در یک درگیری اتفاق می افتد مشاهده می کنند ، نه یک نسخه مبهم با قضاوت آنها در تفسیر آنها از آنچه اتفاق افتاده است. آنها از آنچه در آن زمان احساس می کردند آگاه هستند ، اما اجازه نمی دهند آن رنگی که در واقع دیده بودند. آنها می دانند چگونه از دیگران نشانه های اجتماعی بگیرند تا آنها را از بهترین کار مطلع کنند ، و می دانند چگونه این احساسات قوی را در لحظه مدیریت کنند ، به طوری که از کنترل خارج نمی شوند و می توانند به اندازه کافی آرام باشند. برای پیدا کردن قطعنامه بنابراین دفعه بعد که در میانه درگیری قرار گرفتید نفس عمیقی بکشید ، ابتدا به احساسات خود متصل شوید و از مکانی آرام به آنچه در حال رخ دادن است واکنش نشان دهید.
آنها به خود متصل هستند
افراد با هوش هیجانی نه به تأیید دیگران تکیه می کنند و نه به d توجه می کنندافکار منفی یا منفی

با آموزش برنامه نویسی کامپیوتر ، من اصل “زباله را داخل ، زباله را بیرون” آموختم. در حالی که این برای ایجاد وب سایت ها کار می کند ، با سلامت روان ما نیز کار می کند. باورهایی که ما برای باور آنها انتخاب می کنیم یا افرادی که اعتماد به نفس ندارند و زمان خود را با آنها می گذرانیم می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند. گاهی اوقات نمی توانیم از افراد خاصی اجتناب کنیم ، اما می توانیم به تعداد افراد مثبتی که در اطرافمان هستیم اضافه کنیم. بنابراین دفعه بعد که کسی چیزی می گوید که باعث می شود از خودتان مطمئن نیستید ، قبل از اینکه باور کنید واقعیت دارد نظر خود را در مورد آن بررسی کنید.

ارتباط با آگاهی درونی شما می تواند به شما کمک کند که نگران آنچه دیگران می گویند یا انجام می دهند نباشید و به شما این امکان را می دهد که به کار زندگی خود ادامه دهید.

امیدوارم این نکات سریع به شما کمک کند تا هوش هیجانی بیشتری را در زندگی خود تمرین کنید ، به طوری که احساس کنید قادر خواهید بود خودتان باشید ، کل خود را در کار خود قرار دهید و با اطرافیان خود ارتباط عمیقی برقرار کنید.