20η Πάρνηθας - Μπάφι - Φλαμπούρι - 20η Πάρνηθας

April 23, 2021
April 2021

near Párnis, Attica (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από την 20η στάση Πάρνηθας, όπου αφήσαμε το αυτοκίνητο. Μετά από λίγα μέτρα άσφαλτο, πήραμε το εμφανές μονοπάτι στα δεξιά. Σε μια διασταύρωση είχε μια ταμπελίτσα που έδειχνε δεξιά "Φλαμπούρι ~ 1ώρα ". Εμείς εκεί πήγαμε αριστερά για το Μπάφι όπου το μονοπάτι είναι πολύ όμορφο μέσα σε δέντρα και ρυάκι. Μετά το καταφύγιο Μπάφι, κοντά στην ξύλινη επιγραφή "Μπάφι" πήραμε το μονοπάτι δεξιά προς το Φλαμπούρι, όπου η διαδρομή ήταν ακόμα καλύτερη και σηματοδοτημένη. Το μονοπάτι διασταυρώνεται κάθετα δύο φορές με την άσφαλτο, αλλά φαίνεται που μπαίνεις ξανά. Λίγο πριν το Φλαμπούρι, περάσαμε από την πηγή Κυρα, κάναμε δηλαδή μια μικρή παράκαμψη. Υπήρχε μονοπάτι ανηφορικό από την Κυρα στο Φλαμπούρι. Μετά από τη στάση στο ωραίο καταφύγιο, πήραμε τον χωματόδρομο για λίγα μέτρα και μπήκαμε σε ένα μη εμφανές μονοπάτι αριστερά. Αφού μπεις λίγα μέτρα μετά είναι σηματοδοτημένο αλλά δεν φαίνεται εξαρχής. Θέλει λίγη προσοχή για να το βρεις και πιο πολλή προσοχή στην κατάβαση γιατί είναι σε αρκετά σημεία απότομο. Η θέα στην χαράδρα της Χουνης είναι πολύ ιδιαίτερη. Στο τέλος του μονοπατιού βγαίνεις και πάλι στα καμένα σημεία και τέλος στο σημείο εκκίνησης.