2023-06-28 --CAN CASSADES-FONT DE PASSAVETS-ARBRE DE L'ABRAÇADA-L'AVETOSA-LA FAGEDA GRAN-FONT DEL CIRERER- CAN CASADES

June 28, 2023
June 2023

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

De l'aparcament de Can Casades passem pel camí que voreja el rierol fins a la Font de Passavets on tenim un disgust en veure que no rajava ni una gota; completament seca. Continuem el camí molt costerut passant per l'arbre de l'abraçada que en realitat son dos arbres, un avet i un faig que estan abraçats, seguim pujant per l'Avetosa amb uns imponents avets però en un bon tram, encara més costerut més o menys des de mig camí fins arribar a dalt, de mal caminar per la quantitat de pedres que hi ha. Un cop a dalt i ja en continua baixada passem per la Fageda Gran i continuant arribem al Roc Perer des d'on hi ha una molt bona vista. des d'aquí fem una anada i tornada pel mateix camí per veure un Faig molt maco i que la seva arrel ha servit per que també hi arreles un boix grèvol. Anem baixant gaudint del paisatge fins a arribar a la Font del Cirerer ( que pel cert no hi vaig veure cap cirerer) i ja arribem a Can Casades on acabem la sortida.