2020-10-18 Exc La Font Creu d'Oliva per les Fontanelles i tornar pel Maro

Photo of2020-10-18 Exc La Font Creu d'Oliva per les Fontanelles i tornar pel Maro Photo of2020-10-18 Exc La Font Creu d'Oliva per les Fontanelles i tornar pel Maro Photo of2020-10-18 Exc La Font Creu d'Oliva per les Fontanelles i tornar pel Maro

October 22, 2020
October 2020

near La Font d'en Carròs, Valencia (España)

Excursió nº 422 del centre excursionista castell de rebollet . Guiada per Anna Simó.
Com es habitual eixim des de la casa cultura agafem el camí de les fontanelles fins la urbanització Bellavista des de la que observem unes vistes panoràmiques de la costa i la marjal i el Montgó ,per la que baixem cap a Oliva passant a prop de l'ermita de sant Antoni. Agafem la senda per pujar a la Creu d'Oliva o gaudim de vistes espectaculars. Després d'esmorzar baixem de la Creu agafem el camí de les Fontanelles , la senda de la font de Maria Rosa , creuem el tallafocs i per senda arribem al maro. Fem aturada ala caseta xiulit , després agafem de baixada la senda del Maro a la Carena i La Font d'en Carròs.

PictographMuseum Altitude 203 ft

CASA LA CULTURA

AJUNTAMENT

Pal senders

Caseta Maria Rosa

Font Maria Rosa

Ruïna abans del tallafocs

Des de ca Xiulit en el Maro

Cruïlla camins de bellavista, de l'ermita de sant Antoni i senda a la Creu d'Oliva

Creu d'Oliva

Panoràmica des de la creu d'Oliva