2020-03-01 Άγιος Παύλος από Πανόραμα - Διάσχιση

Photo of2020-03-01 Άγιος Παύλος από Πανόραμα - Διάσχιση Photo of2020-03-01 Άγιος Παύλος από Πανόραμα - Διάσχιση Photo of2020-03-01 Άγιος Παύλος από Πανόραμα - Διάσχιση

2007
March 1, 2020
March 2020

near Panórama, East Macedonia and Thrace (Greece)

Η πορεία ξεκινά λίγο πριν το χωριό Πανόραμα. Αρχικά ανεβήκαμε σε σχετικά απότομη πετρώδη ράχη, χωρίς μονοπάτι, μέχρι που συναντήσαμε το δρόμο που ξεκινά από το χωριό. Εναλλακτικά μπορεί κάποιος να ξεκινήσει από το Πανόραμα ακολουθώντας αυτό το δρόμο. Είναι βέβαια 1 χμ. μακρύτερος, αλλά κερδίζεις σε προσπάθεια μια και ξεκινάς από πιο ψηλά. Στη συνέχεια, αφού περάσαμε στάνη και μια ποτίστρα ο δρόμος μας έβγαλε ομαλά σε αυχένα. Ανεβήκαμε στο πρώτο ύψωμα ανατολικά μας στα 1420 μ. Σ' αυτό το υψόμετρο συναντήσαμε χιόνι. Αντί να ανεβούμε στην κορυφή από την κόψη - που θα ήταν μάλλον προτιμότερο - ψάξαμε και βρήκαμε το μονοπάτι που τραβερσάρει την κορυφή. Δεν ολοκληρώσαμε όμως την τραβέρσα λόγω του χιονιού που μας δυσκόλευε και κόψαμε προς την κορυφή από σημείο με μεγάλη κλίση. Από την κορυφή πήραμε το μονοπάτι του αγώνα που είναι καλά σηματοδοτημένο, μέχρι το χωριό Γρανίτης.