2018-10-13 SIERRA DEL CAJAL des de VILLANUEVA DEL RIO SEGURA

Photo of2018-10-13 SIERRA DEL CAJAL des de VILLANUEVA DEL RIO SEGURA Photo of2018-10-13 SIERRA DEL CAJAL des de VILLANUEVA DEL RIO SEGURA Photo of2018-10-13 SIERRA DEL CAJAL des de VILLANUEVA DEL RIO SEGURA

December 29, 2019
October 2018

near Ulea, Murcia (España)

(Versión en castellano debajo)

Aparcament a una pista a la que s’arriba fàcilment des de Villanueva del Rio Segura, prop d’un mirador. Pujo directament per la carena trobant aviat un camí molt marcat fins un canal, unes instal•lacions i fins al cim principal (El Cajal) tot i que no el més alt de la serra. Després, sempre per la carena, a vegades molt estreta, arribo fins a una agulla a la zona central i en baixo cap al vessant nord, primer per un camí per dins el bosc i després per la pista, fins sota l'agulla NE, a la que pujo baixant per un collet i en direcció est fins a la pista i l’aparcament.

* * *

Aparcamiento en una pista a la que se llega fácilmente des de Villanueva del Rio Segura, cerca de un mirador. Subo directamente por una línea de vertiente encontrando pronto un camino muy marcado hasta una canal, unas instalaciones i la cima principal (El Cajal) a pesar de no ser la más alta de la sierra. Después, siempre por la línea de vertiente, a veces muy estrecha, llego hasta una aguja en la zona central i salgo de la cresta para bajar hacía el vertiente norte, primero por un camino por dentro el bosque y después por la pista, hasta debajo la aguja NE, a la que subo i bajo por un collado y en dirección este hasta la pista y el aparcamiento.