2018-08-18 volta per Sant Antoni de Vilamajor

Photo of2018-08-18 volta per Sant Antoni de Vilamajor Photo of2018-08-18 volta per Sant Antoni de Vilamajor Photo of2018-08-18 volta per Sant Antoni de Vilamajor

August 19, 2018
August 2018

near Sant Antoni de Vilamajor, Catalunya (España)

Sortim de Sant Antoni de Vilamajor, ens dirigim en direcció al carrer Freixeneda (GR 97) el seguim i el deixem al encreuament de Can Ribalta, trobant la casa , tot seguit la bascula i seguim el camí principal fins trobar un encreuament, a l’esquerra en direcció Can Boatell o la ruta de les masies, passem entre el boscos i camps fins poc abans de las primeres cases, prenem un camí estret a l’esquerra, senyalitzat amb la ruta de les masies, fins arribar a un camí mes ample, tot seguit a la dreta pugem en direcció Cal Cabrit, però abans de arribar-hi, prenem un camí a la dreta, que ens porta fins a Can Teodor, la voregem i seguidament trobem la carretera de Sant Antoni a Llinars, la creuem i seguim el camí Ral en direcció a Sant Antoni, troba’n l’Alzina Grossa (arbre monumental), trobem l’encreuament i anem en direcció a Can Pou (Escola de Natura) tot seguit Can Collet del Pla (restaurant), el deixem travessant la riera de Vilamajor, seguim la pista fins arribar a la casa de Can Fradera del Camp Negre, continuem i al primer encreuament prenem la pista a l’esquerra que recorre la Serra de Can Diviu, quan estem apunt de arribar al GR 97 ens desviem a l’esquerra troba’n el GR una mica mes avall, tot seguit trobem Cal Borrec, creuem la riera de Vallserena, troba’n Can Cortera, Can Costa, arriba’n al poble i al punt de sortida.

• Photo of metrobares
    metrobares Sep 16, 2019

Bonita ruta para hacer con tranquilidad y disfrutar de sus paisajes, tanto al Corredor como al Montseny. Bien señalizada, no tiene pérdida.