2017 11 47 Nacimiento del rio Mijares.

Photo of2017 11 47 Nacimiento del rio Mijares. Photo of2017 11 47 Nacimiento del rio Mijares. Photo of2017 11 47 Nacimiento del rio Mijares.

November 19, 2017
November 2017

near Cedrillas, Aragón (España)

Sortim de Cedrillas per la carretera que naix entre la gasolinera de Cepsa i el restaurant Ramiro, anem per la carretera d'Alcalà de la Selva i Cabra de Mora, (realmente nosaltres venim d'Alcalà cap ací).
En aplegar a la pista que entra cap a la dreta a l'area recreativa del naiximente del riu agafem la pista fins aplegar a ella, allí hi han taules i banquets per a passar el dia.
Després de creuar el riu, seguim la senda que hi hà, a voltes marcada com a PR, com SL o sense marcar però prou clara per a poder seguir-la.
Aproximadament en 2,5 km. apleguem on hi hà un cartell que marca el naiximent en el mapa amb un parell d'ullas, després tornem cap arrere i anem a vore un cartell que hi ha i que marca el naiximent, (realment surt aigua per tot arreu), seguim este cartell i seguin un SL i unes marques verdes fem cap fins a una flexa que marca "el naiximent", després tornem cap arrere pel mateix camí i en aplegar a l'area recreativa fotografiem just on està la caseta la "fuente mijares".