2015.11.08. - Déli séta szmogriadó idején

Photo of2015.11.08. - Déli séta szmogriadó idején Photo of2015.11.08. - Déli séta szmogriadó idején Photo of2015.11.08. - Déli séta szmogriadó idején

November 8, 2015

near Óbuda, Budapest (Magyarország)

Szutyok időben nekiindultunk, hátha a hegyen jobb idő lesz, és tényleg kisütött a Nap, feltámadt a szél és kisöpörte a szmogot. A Farkas-toroknál felvezető csapás igen meredek,
jól megizzasztott és a pulzus is a felhők felett járt. Guruló kövek nehezítik a hullott levelek alatt a járást. Lefelé sokkal nehezebb lett volna. A 2014 decemberi jégtörés nyomai még mindig kivehetők.
A Hármas-határ-hegyen az egyik légvédelmi állást valakik kitakarították és a betont lefestették valami kékesszürke anyaggal. A város valami undorító szürke felhő alatt szuszog, talán kivehető a képen.
A Kék jelzésen mentünk le a Virágos-nyeregig. Jól esett volna egy korsó ser, de nincs büfé :(

PictographPanorama Altitude 0 ft

Épülő kilátó

Jó lesz majd a panoráma, amikor elkészül.