-2014-09-14 - CEÒM, ruta del Bruc a can Massana, 8, 86 km. - Festill

September 16, 2014

near El Bruc, Catalunya (España)

Sortida de l'aparcament de la piscina al costat del timbaler del Bruc, agafarem el corriol que passa per el torrent fins a can Vador, seguirem fins a trobar el camí del Bruc als pallers i a qui ja trobarem les senyals del camí de les Batalles i seguirem els indicadors fins el coll de can Massana, 4,22 km.
Per tornar agafarem amb direcció al coll de Guirlo i a 100 m. de can Massana agafarem a la dreta el camí que ens portarà al Bruc, passant per la cruïlla de cal Pasqual que deixarem a la dreta i arribarem a cal Rovira i el Bruc,i seguirem per la carretera fins l'aparcament, en total 8,86 km.

El Timbaler del Bruc, sortida i arribada, 8,86 km.

Sortida del Timbaler del Bruc, seguirem per un corriol fins a can vador, agafarem a la esquerra el cami del Bruc als Pallers que hia un indicador del camí de les batalles i el anirem seguit fins arribar al coll de can Masana, seguirem el camí amb direcció a la roca foradada, a 100 metres de can Masana trobarem un camí a la dreta que el agafarem i que ens portara fins el Bruc,pasant per la cruilla de cal Pasqual i per cal Rovira, i arribarem al poble i seguirem la carretera fins el aparcament de la Piscina. amb total 8,86 km.

Camí del Bruc als Pallers, 1,6 km.

Camí de les Batalles, 2,33 km.

Coll de can Masana, 4,22 km.

Cruilla de can Pasqual, 6,79 km.