2014-08-11 Valtournenche Finestra Cignana Valtournenche

Photo of2014-08-11 Valtournenche Finestra Cignana Valtournenche Photo of2014-08-11 Valtournenche Finestra Cignana Valtournenche Photo of2014-08-11 Valtournenche Finestra Cignana Valtournenche

August 15, 2014
August 2014

near Valtournenche, Valle d’Aosta (Italia)

Primera excursió realitzada en un viatge a Valtournenche a l'estiu, tot i que vam tenir dia ennuvolat i amb pluja a la pujada a la finestra de Cignana que no ens va permetre gaudir de les vistes al Cervino. Sortida des del centre de Valtournenche fins a les Gouffres des Busserailles (gorges), pujada fins al pantà de Perrères. S'agafa el camí 107 fins a la finestra de Cignana amb esplèndides vistes al Cervino. Baixada fins al llac, al refugi de Barmasse (part del Tour dels Gegants) vam descansar una mica i ja vam iniciar la baixada pel camí 1 fins a Valtournenche, que passa per bonics poblets de muntanya abandonats. Es pot fer en molt menys temps del que varem trigar nosaltres. Numeració rutes de la zona molt ben indicades (demanar mapa local a Valtournenche)

Refugi Barmasse

• VIPdr Jul 4, 2021

Un trekking per buoni camminatori
    Non ci sono punti esposti
    Lunga salita e lunga discesa