2014-02-22 WT Laforet Membre Bohan

October 30, 2021
October 2021

near Laforêt, Wallonia (Belgique)

Vertrek in Lafôret. Wij verbleven er in de gite.

Je wandelt van Lafôret richting Membre en Bohan. In Bohan zijn er nog wel andere brasseries of café's waar je tercht kan. In Bohan gingen we wel echter door de oude tunnel waar je in principe niet door mag, maar een medewandelaar en ook mijn overbuur kent hier de streek uit zijn duim en hij wilde hier nog eens door. De route met de tunnel voeg ik ook nog apart toe.
Op eigen risico indien je erdoor gaat, maar wel de moeite.
Deze gpx is de weg zonder de tunnel.

Als je Bohan verlaat passeer je een vervallen vakantiepark waar men alle materialen gepunderd heeft, bomen groeien eer door de huizen, ramen weg ... Even later sta je op de grens met Frankrijk halverwege de wandeling.

Maar het is een mooie wandeling met veel kleine paadjes en soms modderig en je loopt ganse tijd in het bos.

PictographProvisioning Altitude 571 ft

Café des ardennes bij gina en rudy